دلنوشته ها:


جــــابر زمانه ام...

مادختران فاطمی همه از نسل زینبیم...وراه توجزراه حسین(ع)نیست...اگرچه "قِلَّه عَدَدِناوکِثرَہَ عَدوِّنا"...اما برادرم کدام خواهراست که داغ برادر راببیند وآرام بگیرد...

کدام خواهراست که وصیت برادرش رابه فراموشی بسپارد...عهدما باتوتاسرجان است...تاآن زمان که،پیامت...آرمان هایت...عقیده ات ومظلومیتت...رادرگوش جهانیان خطبه نخوانیم...ازپانمی ایستیم...اجازه نخواهیم داد،حتی قطره ای ازخون پاکت هم پایمال شود،که خون تو انقلابی ست...ازجنس انقلاب مولایت...راهی که درپیش داری همان راهیست...که سال هاپیش پیمودی وپایانش جزلحظه ی شیرین وصال چیزی نخواهد بود...وچه خوش است لحظه ی وصال یار... 

اگرچه راه بیابان طولانی است وخرابه درپیش،اگرچه زخم زبان شامیان درانتظارمان خواهد بود... برایمان فرقی نخواهد کرد...چه به اجبار اسیرگیروبند های دنیویِیمان کنند...چه درکاخ یزیدیان زمانِمان ببرند...تازمانی که عشق مقتدایمان است..."مارَایتُ الّا جَمیلا"


****************


🌹نظرات مخاطبین عزیز دهلرانی🌹


خیلی دلم برا بچه های تئاتر تنگ شده انگار خیلی وقته میشناسمشون...

واقعا از ته قلبم میخوام ک تک تکون ب هرچی ک دوست دارید برسید ...


خیییلی قشنگ بود خدا خیرتون بده واقعا لذت بردم از ته دلم برا همتون دعا کردم...


البته چیزای دیگه بود که نوشتنی نبود دیدنی و شنیدنی بود


سلام استاد جونم خوبین همه

ما هم دلتنگتونیم عزیزم

به همه دوستان سلام مارو برسون

بگو که کارتون مث بمب صدا داده

تو شهر همه ازش تعریف میکنن

و دعای خیرشون پشت سرتونه

ان شاالله عاقبت بخیربشین الهی


خدا شاهده این چند روز من مدام بغض دارم ... 😔


منم دلم جابر میخواد

دعا کنین نینیمون جابر رنگی باشه😘


یعنی بچش مث جابر بشه


خدا رو شکر


خوشحالیم اول عمری با جابر آشنا شدن😘


سلام دوستان

من امشب تئاترجابررو دیدم

واقعا عالی بود☺️

هم خنده توش بود هم گریه😔

خدا لعنت کنه تمام تروریست هارو...


سلام عالی بود


سلام واقعا عالی بود دستت عزیزان درد نکنه


ولی عالیییی بود تاتر ... من تاثیرشو دیدم


عکس ازشهید جابرمیخوام ممنون میشم کسی باشه بفرسته


سلام دوستان خسته نباشی همگی واقعا عالی بود 

واقعا دست اجرا کننده ها درد نکنه


باتشکر از همگی .ان شاالله حاجت روا بشید


واقعا خدا قوت 

خدا منافقای سرزمینمولعنت کنه


سلام خیلیییییییییی عالی بود

واقعا خدا قوت به همه🌹


سلام دوستان خداقوت به همگی دست همه درد نکنه من بااینکه همه تئاتر رو ندیدم چون مسئول روشن وخاموش چراغها بودم تریبون جلوم بود به سختی بعضی صحنه ها رو دیدم واقعا منقلب شدم


دست همه ى دوستانی ک برای برگزاری همچین مراسمی زحمت کشیدند درد نکنه و خدا قوت میگیم واقعا کار خیرو جالبی بود اجرتون با شهدا


سلام ب همگی  تشکر از همه ی عزیزانی که زحمت کشیدن، انـشاءالله   ، با حجابمون حافظان خوبی برای خون شهدای گرانقدرمون باشیم🙏🙏🌹🌹🌹


دستتون‌درد نکنه واقعا  بسیار بسیار  عالی بود الهی به حقانیت  وجلالت بین ما واهل بیت جدا یی مینداز🙏


شهدا چه می خواهند خیلی ساده وزیبا🍃🌹حفظ حجاب 😔


سلام دوستان خسته نباشید از همتون تشکر میکنم بابت زحماتی ک کشیدین.ی نکته رو میخاستم از تئاتر جابر یاد اور بشم اینکه توجه ب فرمایشات حضرت اقا وب کار بردنشون تو زندگی برا رسیدن ب اهداف.خصوصا دوستانی ک کار فرهنگی انجام میدن ان شالله بیشتر توجه کنیم.اینکه جنگ.جنگ اراده هاس ب قول حضرت اقا حضرت زهرا سلام الله علیها ب تنهایی در مقابل جامعه ظالم زمان خودشون ایستادن پس ما هم نباید از کم بودن تعدادمون بترسیم ما هم میتونیم کار کنیم  ما هم میتونیم نقشی داشته باشیم اما بشرطی ک هر کدوممون وظیفه خودمون رو در هر زمان بشناسیم وعمل کنیم و پیرو واقعی فرامین رهبری باشیم و متحد و همدل بجای توجه ب فرع ب اصل توجه کنیم.ان شاالله.از همه عزیزان التماس دعا دارم

جابر حرف دلمونو زد ان شاالله تو این راه ثابت قدم بشیم با عزم و اراده بیشتر تلاش کنیم



اگه هزار بار ببینم این تئاترو از دیدنش سیر نمیشم 

ی حس خوبی بم میده