دلنوشته های شما:

سلام وخسته نباشیدبه اهالی جابر

وخداقوت وااااقعا

امروزیه خبرخیلی خوب شنیدم

بازم جااابر😊

چندروزپیش بایکی ازدوستام که به تازگی ازدواج کردن صحبت کردم خیلی ناراضی بودوناراحت...☹️

خب اوایل زندگی مشترک همینه میگفت ازهمسرم انتظاراتی رودارم که ازمادرم داشتم جوری دیگه هم نمیتونم فکرکنم😅

من هرچی میدونستم بهش گفتم منبع حرفامم حرفایی بودکه جابربه جمیله میگفت اماخب شنیدن که ی بودماننددیدن.دوستم بازقانع نمیشد...

خلاصه خدااااروشکر

دیروزاومدوجابرودید😍

وامادیدن هماناومتحول شدن هماااان

توخونه راه میره آقاشون میگه شماتغییرکردیااااچی دیدی دیروز؟مهربون ترشدی وخلاااصه اینکه این بچه شده عین زهرای جابر😊

هرچی که میشه می خوادرفتارکنه یادجابروحرفاش میفته

میگه اجرای بعدی جابرکه ی هست؟

قطعاااهمسرش میگه هردفعه اجراشدبرو😅

حالامن همون حرفارم میزدم عینااینقدرتاثیرنداشت وجاداره بگم

وماادراک جابر.....


************


باسلام احترام خدمت کلیه خواهران دغدغه مند تاتر جابر

خداقوت عزیزان

دوماه پیش وقتی برای اولین بار تاتر دیدم اینقدر ذهنم درگیر شخصیت جابر شده بودکه من چه کار می تونم برای پیشبرد فرهنگ جامعه انجام بدم ..

در این مدت تلاش کردم تا معرف تاتر جابر باشم واطرافیان ودوستان ..ترغیب کنم تا برای تماشا بیان. الحمدولله موفق شدم ودیروز نمایش شمارا دیدیم .

امروز کلاس قران منزلمون ،تبدیل شد به کلاس درس جابر ..هرکس درسی گرفته بود

یکی ارایش کردن ت منزل یاد گرفته بود

یکی میگفت همه قسمتهاش درس بود 

یکی از دختر ا می گفت من فکر می کردم شهدا انسانهای بی روح ،خشن وکارشون دستور دادن به اعضا خانوادس..

یکی از دختر ها ۴۰ بار وصیت نامه جابر خونده بود و اکثرا مایل بودن که دوباره بیان وتاتر ببینند و...

هرکس از دید گاه خودش درسهای متفاوتی گرفته بود

 واقعا اجراتون ومتن نمایش تون عالی بود .

دست تک تک شما عزیزان رو می بوسم .

تاثیر بالای نمایش جابر وظیفه شما رو سنگین تر می کنه 

انشالله در تمام مراحل زندگی تون مخصوصا در عرصه فرهنگی  موفق باشید.همه خواهران  کمال تشکر رو از کلیه عوامل تاتر مخصوصا کارگردان   داشتند..اجرکم عندالله



شرمنده تک تک می نویسم و می فرستم ..

امروز وقتی دخترا وارد خونمون شدن چندتا از دختر ا تغیر کرده بودن لاک نا خن شو پاک کرده  بود یکی شون با موهای کاملا پوشیده وارد شد دیگری مغنعه سرش کرده بود ..به گفته خودشون تاثیر تاتر جابر بود