دلنوشته های شما:

خواستم بگم من چند وقت پیش با بچه های محلمون اومدیم وتئاتر جابرو دیدیم 

میتونم بگم یکی از بی نظیر ترین تئانر هایی بود که من دیدم 
من یک بچه بی حجابم اونقدر با شهدا جور نیستم هر چند پدرم طلبه است اما من افکارو عقاید متفاوتی دارم 
اما بعداز دیدن این تئاتر رو زدن پیکسل جابر برای خودم خیلی لذت بخش بود خیلی تشکر میکنم از تمام دست اندر کاران تئاتر جابر خداقوت خانوم های عزیز
 
***********
 
سلام جابر
اگر برات ننویسم دق می کنم
من با تو نماز خون شدم ، یاد گرفتم به مادرم احترام بزارم ، دنبال حرف های رهبرم باشم ، چادری بودم ولی خیلی برام مهم نبود الان چاذرم جان و روح منه
جابر ، به برادرم یاد میدم مثل تو بشه مثل تو جابر
وقتی تو رو براش تعریف کردم انقدر ندیده عاشقت شد ، که هر روز بهم میگه ، هیچی دیگه نمونده از جابر که برام بگی ، بگرد تو ذهنت شاید یه چیزی یادت رفته باشه، بهش یبار گفتم ، خیالت جمع هیچی یادم رفته ، جابر مثل روز روشن و شفاف هیچی ازش تو ذهنت مخفی و گم نمیشه
نمیدونید چقدر خوشحالم جمعه دوباره میرم دیدن جابر