کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی, [10.08.18 01:08]

سلام 

هنوزم بعد یه هفته وقتی بعضیا میبیننت و میگن چقد تئاتر فوق العاده ای بود چقد بهمون چسبید... 

بعضیا میگن تا یکی دو شب از خواب پا میشدم میگفتم جابر کی بود چقد با دلم عجین شده...

جابرجان هوای دل مون رو داشته باش

 

[Forwarded from اللهم عجل لنا ظهوره ...]

من یکی از بینندهای تئاترامروزتون بودم...

فقط میتونم بگم خدا قوت واقعا کارتون قشنگ و عالییییییی بود....ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشید

دست حق نگهدارتون

 

سلام متشکرم 

کدام شهر اجرا رو دیدید؟

 

سلام علیکم شهرستان آبدانان

 

*********************

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

سلام دوستان

 

منم رفتم تئاتری راکه دوست عزیزم پیشنهاد داده بودند ،رادرقم دیدم 

 

بسیارعالی بود ،من بارفتارهای جابر که دوست شهید حججی بود یاد برادرشهیدم افتادم که درعین حالی که به کارهای اساسی وبزرگ فکر می کرد،ازکارهای کوچیک ویااشتباهات جزیی نمی گذشت ،،خیلی بانقش جابر ارتباط قلبی برقرارکرده بودم😭😭😭،بسیارهنرمندانه زندگی شهدارو به عنوان قشنگ ترین زندگی به تصویر کشیده بودند

 

*****************