سلام جابر عزیزم تو اردو جهادی ب یادت بودم یه روز اتفاقی داشتم درمورد حجاب صحبت میکردم یادت افتادم صحبتهات افتادم ک ب خواهرت داشتی میگفتی.

منم از صحبتهات استفاده کردم.خیلی اثر گذار بود

براش


خواستم بگم دیشب تو مجلس امام حسین چادرمو پوشیدم،، خیلی خیلی دوستون دارم

و ازتون میخام ک از شهید جابر بخواید ک دوست شهید من باشه،، و بهم نگاه کنه،،، بازم ممنونم ازتون ببخشید وقتتون رو گرفتم،، برام دعاکنید


براش


سلام به برنامه سازان جابرحسابی تشکرمیکنم خدایی اولش زیادجالب نبودش اماهرچه جلوتررفت خیلی جالب شدش تاجایی که یادم ساعت ومکان کجاست واشک همه درامد

درخواستم این است که بازم ازاین برنامه درست کنین بخاطر

یادشهدابالامقام ونسلهای جدیدکه بدانند چه خون ها بابت ما و کشورمون ریخته شده


براش


سلام من در سبزوار تئاترتونو دیدم

خییییلی عالی بود از همه لحاظ.

من ک بسیار زیاد خوشم اومد از همه چیز

واقعا آموزنده بود 

اینک جابر اصلا استراحت نمیکرد مدام مشعول فعالیت بود وتا آخر عمر شهامت و شجاعت ب خرج داد و ب خاطر عشق و علاقه ای ک ب ایران داشت در برابر دشمنان مقاومت کرد

اگ دوباره اجرا داشتید حتما منو با خبر کنید ممنون میشم