اونقدر میسوزم که من جابر رو دوست شهیدم کردم ولی ازش حتی یه عکس هم ندارم. حتی نمیدونم اسم واقعیش چیه بارها به خاطر همین زدم زیر گریه هر دفعه تو عزاداری امام حسین میگن که امام غریبانه شهید شده تازه درک میکنم یعنی چی،  یعنی صد برابر غریب تر از شهید شدن شهید جابر حتی اونقدر در مورد شهید جابر حرف زدم که بعضی از دوستام هم میگن خوشبحالت که دیدی ولی نمیدونن اونها که ندیدن بعد یه مدت یادشون میره ولی من هر روز به فکر شهید جابر هستم حتی صوت شهید جابر رو هم که قبلا تو کانالتون گذاشتید رو روزی 2،3بار گوش میدم


براش


سلام من لینک کانالتون رو از یکی از دوستان گرفتم؛امروز اصفهان برنامه اجراکردین وچقددددر عااالی وتاثیرگذار بود اجرتون با حضرت زینب؛واقعا فوق العاده بود....

 من به طور کاااملا اتفاقی اومدم به این تئاتر واصلا نمیدونستم موضوع اجرا چیه؛الان خیلی دلم میخواد مجددا این تئاتر رو با خانواده ام بیام که یه کمی جدیدا نسبت به حجاب حساسیتشون کم شده وگاهی بدون چادر میرن بیرون؛چطور میتونم از زمان ومکان اجراتون مطلع بشم؟


خداقوت وخسته نباشید به همممگی تون


براش


★Mohadese★:

سلام

اجراتون خیلی عالی بود .

راستش من اصلا فکر نمی کردم خانوما بتونند مثل آقایون بازیگری کنند.

ولی حالا دیدم اگه بهشون بها بدهند حتی خیلی بهتر هم میتونند.

براش

سلام خدا قوت 
ای کاش دوباره اصفهان اجرا داشتید خیلی عالی بود تئاتر جابر .  
ان شاءالله حاجت روا بشید التماس دعا.