وقتی خبردار شدم که جابر میاد اصفهان خیلییی خوشحال شدم

چقدر منتظر این خبر بودم

چقدر حاظر بودم برا اینکه استقبال زیاد باشه هرکاری بکنم 

به نظرم جابر یه جادو داره یه جادو ک جذبت میکنه

منی که زود از هرچی خسته میشم صبح تا شب اومدم سالن و کارکردم براش

وقتی هر سه سانس تموم شد و داشتین میرفتین همممه ی غصه ی دنیا تو دلم بود

انگار جا مونده بودم

فقط تو ذهنم این بود که حالا که میرین با چه امیدی ادامه بدم؟

تا لحظه ی اخر پیشتون موندم و نگران حال استاد فاطمی بودم

تا دم اتوبوس اومدم و رفتنتونو دیدم

بعضی وقتا یه حالی داری که نمیتونی توضیحش بدی

حال جا موندن از کاروان اربعینو داشتم

نمیدونم چرا

فقط کاش بازم بیاین

کاش همیشه باشین

براش

سلام و

خسته نباشید به شما

اجراتون واقعا عالی بود وهمچنین تاثیر گذار ازتون خیلی ممنونیم

از خانم مالمیر وبچه های گروهتون هم تشکر کنین وسلام ما روبرسونین

التماس دعا