سلام
تشکر میکنم از تمام دست اندرکاران صحنه و پشت صحنه و انتظامات و تمام مخاطبانی که شما عزیزان رو همراهی کردند در تئاتر جابر اجرتون با سیدالشهداء.
دیروز درهمه صحنه ها به جز صحنه درگیری شاهد یک زندگی خالص و بدون گناهی بودیم که سبک شدن و پاکی به مخاطب میبخشید ینی مخاطب علاوه برا اینکه درگیر نکات فرهنگی و تربیتی و ولایت پذیری و احترام و عشق ورزیدن ها میشد قلبش پاکی و اخلاصی پیدا میکرد که انگار درحال استغفار است.
تمام صحنه ها جذاب و عبرت آموز بود.تمام رفتار های متقابل افراد به یکدیگر خالص و عاشقانه بود مثلا رفتار فرمانده نسبت به جابر که فوق العاده عاشقانه و دلسوزانه و پدرانه بود که از نگاه خالص فرمانده کاملا قابل فهم بود.همچنین تمام رفتارهای جابر نسبت به بچه های حلقه و بلعکس و رفتارهای دیگر بسیار زیبا و جذاب و عبرت آموز بود...این همه عظمت درقالب چند واژه نمیگنجد.
این ویرایش جدید جابر نگاه علی و مخصوصا فرمانده به جابر و جابر به این دو عزیز نگاه عجیب و خاصی بود نمیدانم چه لغتی میتواند این عجیب و خاص بودن را برساند.
و یک مطلب جالب دیگر اینکه این تئاتر یک پکیج کامل بود از جهت همراه کردن و به پایان رساندن مخاطب تا آخرین لحظه به سعادت رسیدن یک جوان انقلابی یعنی مخاطب را با آن همه احساسات و شور و شوق ها و لذت هایی که از ابتدای تئاتر برایش پیداشده بود وسط تئاتر رها نمیکرد بلکه تا آخرین لحظه شهادت و حتی تابوت را جلوی چشم مخاطب قرار داد و این مطلب دل مخاطب را محکمتر میکند.وصف جابر و زندگی او کار سختی است چون نه خود جابر و نه تئاتر آن فقط مادی نیست بلکه دل را تسخیر میکند.ان شاءالله تمام مخاطبینتان به آن درک بالا و زیبا از تئاتر جابر برسند.