نظرات و محبت های مخاطبین عزیز اردکانی:



سلام.خسته نباشین.سفر به سلامت.سلام پراز عطر گل یاس ما رو هم خدمت خانم حضرت معصومه برسونین.باعث شادی و خوشبختی ما بود آشنایی با شما.لطفا از طرف ما باز هم صمیمانه از همه دوستانتون تشکر کنید....خدا قوت..التماس دعا...به امید ظهور.😗



براش


سلام

خیلی کارقشنگی بود. واقعا دستتون دردنکنه. معلوم بود خیلی زحمت کشیده بودید. معنای اتش به اختیارشماهائید.

من اصلا ازقبل بلیط تهیه نکرده بودم و فکر میکنم از طرف این شهید طلبیده شده بودم...خیلی تحت تاثیر قرارگرفتم.

بازم ممنونم.


براش




سلام علیکم. خدا قوت ان شاءالله در این مسیر عشق و علم و معرفت و  بصیرت و در این قالب زیبای تئاتر ارزشمند جابر همیشه ایام موفق و موید باشید. دعای خیر حضرت  صاحب الزمان(عج) و حضرات معصومین علیهم السلام شامل حالتان باشد. شهدای عزیزمان یاریگرتان باشند و ان شاءالله در این مسیر الهی بیش از پیش هدایتگر نسل نوجوان و جوان این کشور باشید.  خوشا به سعادتتان که با کار بزرگ فرهنگی حضرت اقا را خشنود می سازید خدا از همه شما بزرگواران راضی باشد. دعاگوی همه باشید به ویژه برای فرزندان ما که جزء بندگان خوب خدا قرار گیرند و به نماز و بندگی خدا عشق بورزند خیلی دعا کنید. خدا را شکر که توفیق یافتیم برای دومین بار تئاتر جابر را نظاره گر باشیم. موفق و موید باشید و در پناه خدای عز و جل.  یاعلی مدد. التماس دعا.


براش



میخواستم بابت اجرای تئاتر جابر از گروهتون خییییلی تشکر کنم،من از بچه های اردکان هستم. کارتون خییییلی عالی بود،خدا قوت،ببخشید اگه اردکان میزبان خوبی براتون نبود 

ولی در عوض شما مهمونای  خوبی بودید ،خییلی دوست دارم دورادور گروهتون رو همراهی کنم...از هر نظری...اگه کمکی از دستم بر میاد از من دریغ نکنید.


براش


سلام

خداقوت

ان شاالله که میزبان خوبی بوده باشیم و بهتون خوش گذشته باشه

سه تا اجرایی که اردکان داشتید رو کامل دیدم+ ۵ بار دیگه که قبلا دیده بودم

هر بار هم تشنه تر میشم و دلتنگ تر

ان شاالله میزبان تأتر جابر ۲ هم باشیم