سلام اجرایی دیروز واقعا خیلی عالیییی بود بهترین تئاتری بود که من تا حالا دیدم ازهر  نظر که بگیم عالییییی😍❤️😍💋 اگه بازم بیایین خیلی عالی میشه این دفعه برای دانش آموزان بنظرم واقعا تاثیر گزار هست 

دست همتون درد نکنه ان شالله پاداشتون رو از خود شهید بگیرید 


خانم خبرنگار از اندیمشک


براش


سلام.خسته نباشید.بازم تشکر میکنم بابت اجرای خوبتون.

فقط من به هرکی میگم میگه ما اصلانفهمیدیم کی وکحابود...

کاش اطلاع رسانی بیشتری انجام میشد.حیف بود تئاتر به این عالی ای نبینن عده ای که میخوان


براش


سلام صبح قشنگتون هم بخیر 


این صحنه که تو خونه خانما آرایش میکردن

و برا بیرون پاک میکردن 

بسیار جالب بود


من خودم یکی از اونام که زیاد اهل آرایش نیستم

و نبودم حتی تو خونه 

ولی با این تئاتر خیلی رو تاثیر گذاشت

و متاسفانه 

الان خیلی از خانمها دارن برعکس عمل میکنن


براش


سلام خدمت شما بزرگوران 🌹🌹🌹

خیلی خیلی عالی بود. خدا قوت. من ک حالم بکلی عوض شد. چقد قشنگ و زیبا 

پیامهای فرهنگی خودشو به مخاطبینش به بهترین شکل انتقال داد. بهترین کار فرهنگی اینه. اجرتون با فاطمه زهرا س. همگی مخلص و بی ریا. عاشق تک تکتون... ولی جابر ی چیز دیگه بود. کاش همه مادرا بتونن فرزندانی جابر گونه تربیت کنن. کاش اطلاع رسانی بهتری میشد تا مردم بیشتری استفاده میکردند و در اخر خدا قوت همگیتون 😘😘😘😘