پیام یکی از مخاطبین نوجوان


به نام خدایی که :
هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ ...
زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ......
رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ ...

مدتی است با کسی اشنا شده ام 

که:
در اول شروع هر کاری به این می اندیشم :
که اگر او به جایم بود،چه تصمیمی میگرفت ؟!

سعی میکنم مثل او *زندگی* کنم...*****


🔹چون :
میدانم که زندگی او مورد تایید (خدا)ست ...
🔹چون :
میدانم که پروردگارم ...
سبک زندگی علی ع وارش را قبول دارد .....


این را از جایی فهمیدم که :
🔹 در هر کاری (خدا) با او بوده و هست ...
🔹این را از محبوب بودنش ببن مردم فهمیده ام
فهمیده ام که (خدا) چگونه او را ...
عزیز و سرافراز کرده است .........

و ...
بهترین دلیل ام برای اثبات اینکه :
(خدا) با او و او با (خدا)ست این است که :
او خودش را به یکی ..........
و کار هایش را هم به یکی ...
واگزار کرده است .............

و من هم چندی است که :
جمله اش را در اول هر کارم به یادش زمزمه میکنم .....
و میگویم :

《 افوض امری الی الله ... 》   ♡♡♡
《 ان الله بصیر بالعباد  ... 》   ♡♡♡

 

براش

 

سلام وخداقوت وخسته نباشید خدمت نویسنده وکارگردان تئاتر زیبا وباارزش جابر:
چقدر زیبا،چقدرزیبا و....
صحبتهاوتوصیه ها ورهنمودهای حضرت آقا رو در نمایش جابر ،ترسیم کردید
واگر همه نویسنده وکارگردانهای کشورم اینگونه زیبا سخنان ورهنمودهای حضرت آقا رو به رشته تحریر واجرا در می آوردند ایران گلستانی میشد وآماده برای ظهور آقایمان
💐💐💐💐💐💐💐
اجرشما واعضاءگروه بامادرسادات حضرت زهرا (سلام الله علیها)

 

براش

 

سلام. امروز با مدرسه مون (دبیرستان معارف هدی) اومدیم و تئاتر و دیدیم...
اولش اصصصصلا فکر نمیکردم اینقدر قشنگ باشه! ولی بعد دیدم واااااقعااااااااا عالیه و اصلا دلم نمیخواست تموم بشه ای کاش بیشتر بود! دوست دارم حتما دوباره بیام و ببینم!
اجرتون با شهدا💚

 

براش

 

سلام خدمت دست اندر کاران کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی وسرکار خانم زهرا فاطمی وگروه اجرای خوبشون من امروز برای بار دوم تاتر جابر را دیدم جوان تراز انقلاب وجابری که برای هدفش شهید شد و به تکلیفی که به عهده اش بود عمل کرد اینقدر این اجرا ادم را تحت تاثیر قرار می دهد من که خیلی از اجراتون راضی بودم انشالله که هدفمند و قدرتمند به راهتون ادامه بدید وبا اجراهای بیشتری روی صحنه بروید.

 

براش

 

سلام 

واقعا عالی بود.
من به چیزی که می خواستم رسیدم. 
وقتی اشک بچه هایی رو دیدم که حجاب نداشتن ولی بخاطر جابر اشک میریختن، فهمیدم دارن برای راه جابر اشک میریزن.

 

براش

 

سلام بر
برادر جابرم
شهید جابرم
جابربن خامنه ای 
الهی به حق آقا امام حسین 
که لحظه به لحظه به جابربن خامنه ای ،کشورم بیفزا
(آمین یارب العالمین)💐💐💐