هوالجابر
سلام شهیدجابرداداشم...سلام روضه ی مجسم...چه قدردوروبرت روآدم گرفته بود...همه مشکی پوشیدن😭چقدرآروم خوابیده بودی...سرت رو شکستن..به پهلوت چاقوزدن😭😭تشنه کشتنت....یاصاحب الزمان...شبِ شهادتی چه دلی سوزوندی داداش😭😭این اجرارومتوسل شده بودم به حضرت قاسم..بعید نیس چراکنارتابوتت همه روضه ایشون رو خوندن.آه فدای غیرت توقاسم😭
اذن شهادت ازمن گرفتی جان عموروموقع رفتن گرفتی،افتادی ازاسب باگونه برخاک...توروهم باصورت زدن زمین داداش جابرم😭چکارکردی اینطورخریدنت....پشتم بهت گرمه.
پشتم بهتون گرمه شهدا.بخداشما این انقلاب روحفظ کردین😭مدیون قطره قطره ی خونتونیم.
دعامون کنید😔😔
خدایاماروببخش به خاطر کم کاری هامون😭
خدایاکمک کن جابربشیم،جابرپروربشیم.
خدایا این انقلاب رو به ظهورختم کن....چقدرغریبونه کشتنت داداش😭به چه جرمی؟؟
راهتوادامه میدیم قول دادیم ...نمیذاریم حرف رهبر روزمین بمونه شهدا.کمکمون‌‌ کنید😭
اللهم عجل لولیک‌الفرج

 

براش

 

سلام 
در رابطه با تئاتر امروز مزاحم شدم
میخواستم یه خسته نباشید جانانه بگم واینکه واقعا عااااااالی بود . اجرتون با امام زمان (عجل الله تعلی فرجه الشریف)
ان شاءالله همیشه موفق و پیروز باشین
التماس دعاااای شدید🙏

 

براش

 

سلام وقت بخیر 
من برنامه امروز رو بودم واقعا عالی بود تاتر جابر 
به نظرم باید این محیط رو ایجاد کنید برای پسر ها
بلاخره تاثیر هایی هم داره حیف هست نوجوانان پسر از این زندگی نامه زیبا بی بهره بمونن.

 

براش

 

سلام وقت بخیر 
خسته نباشید واقعا تئاتر خوبی بود من دیروز برای دومین بار بود که میومدم اما هنوز سیر نشدم از دیدنش 
برامون دعا کنید خودتون میدونید چقدر سخته انجام اینجور کارها 
ان شاالله که همواره مورد عنایت اقا امام زمان (عج) باشید 
اجرتون با اقا

 

براش

 

سلام 
خواستم تشکر کنم بخاطر اجرا تأتر جابر 
احسنت افرین تأتر خیییلی عالی بود 
من توفیق شد برام ۳بار ب تأترتون  اومدم
هر دفعه دلسوزتر هر دفعه مشتاقتر
خیلی هارو هم دعوت کردم تبلیغ کردم ک حتمأ این تأترو ببینن
همه راضی بودن 
شهیدان از شما راضی هستن خوش بسعادتتون 
قدر خودتونو بدونید 

اگر کانال یا گروهی دارید خیلی خوشحال میشم ک منو لایق بدونین 
التماس دعا 
اجرتون با فاطمه الزهرا