دلنوشته ها:


رفیق مهربانم ...

برادر گلم ...

جابر ...

هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم

که توخلق شده ای

تا وصلم کنی به آسمان ...

به بهانه ی نوروز میخواهم برایت چند خطی را بنویسم ...

چند وقتی ست که دلم را زیر و رو کردی ،  با یک نگاه ، نگاهی که مرا جذب مرام و معرفتت کرد ...

شدی دنیای من ...

و چه دنیای زیبایی را با تو ساختم ، دنیایی پر از معنویت ، پر از عاشقانه های زیبا با معبود ، نجواهای سحر با امام زمان (عج) ، زمزمه های سلام علی الحسین شب های جمعه واشک های جاریم در دعای ندبه ...

من تو را با تمام وجود احساس میکنم ...

هرگاه صدایت میکنم حاضر میشوی ...

هرگاه دلم از روزگار گرفت و شکست بعد از خدا و توسل به اهل بیت ، تو را صدا کردم و چه خوب برادرانه پای حرف هایم نشستی و چه خوبتر مددکارم شدی ...

انگار زمین و زمان دست بهم دادند برای رفاقت من و تو ...

برای آشتی من با آسمان ...

برای رهایم از قید و بند ...

اینک که فصل بهار ، فصل رویش دوباره زمین ، فصل شکوفایی شکوفه ها فرا رسیده تو را در لحظه لحظه ی زندگیم حس میکنم یادم نمیرود که خزان بودم و با تو فصل بهار را تجربه کرده ام ...

یادم نمیرود پژمرده بودم و تو ، به رسم رفاقت دست دوستی به سمتم دراز کردی و غنچه ی پژمرده قلبم را شکوفا کردی ...

کنار تو درگیر آرامشم ...

درگیر آرامشی عجیب ...

لحظات پایانی سال در میان زمزمه ی العجل هایم و درمیان هق هق فراق آقایم ، حضورت را کنارم احساس کردم ، و فقط یک چیز را از خدا خواستم ... مهدی (عج) را ...

و تو با نگاهت به من فهماندی باید زینبی بود به پای امام زمان (عج) ...

رفیق روزهای سخت زندگیم ...

برادر جابر ...

رفیقت را دریاب🙏


***************


سلام جابر… سلام جوان انقلابی مؤمن…

یه عالمه کلمه و حرف تو ذهنم بالا و پایین میشن اما تا میخوام بنویسم نمیتونم چیزی بنویسم…😞


میخوام بگم خوش بحالت جابر که هر بار که شهید میشی سر روی پای مادرمون حضرت زهرا میذاری… خوش بحالت که نگاه آقا رو درک میکنی…خوش بحالت که زندگی‌ت زهراپسنده… خوش‌بحالت.....



و خوش به‌حالِ من و اهالی جابر که تو رو داریم…😭😭

تورو داریم که بفهمیم #جوان_مومن_انقلابی چطوری باید باشه…

تورو داریم ک بهت التماس کنیم ک مارو به اماممون برسونی…😢😭😭😭

خداروشکر که داریمت…


جــــــــــابــــــــــر…

جانِ حضرت زهرا (سلام الله علیها) دستمونو بگیر و به امام زمان (عجل الله) برسون_😭😭😭😭

تو رو قسم به حضرت زهرا کمک کن ک به درد بخور بشیم…کمک کن جَوونِ مؤمنِ انقلابی بشیم،باشیم،و بموووونیم…😭😭😭


اللهم ثبت اقدامنا علی دینک_

اللهم ثبت اقدامنا علی حبِّک_


*******************


برای بار سوم نشسته بودیم به تماشای جابر...

دستای دوستمو گرفتم و گفتم...

دلم آروم نمیگیره ...قرار نداره...

پرسید چرا

گفتم برای اینکه قلبم برا دینم برا انقلابم مثل جابر نمیتپه...

جابر این دفعه آخری فرق داشت...

انگار اونم آروم و قرار نداشت...

جابری که بهم فهموند فارغ از جنسیتت فارغ از خاکی که توشی 

میشه یه عالمه دلو لرزوند 

میشه از یاد رفته ها رو یاد دل های مرده بندازی...

حالا جابر...

جابر روزهای من ...

اگه بگم که تو .. خود تو باعث شدی ...

منی که بین یه عالمه روزمرگی مرده بود، زنده شه

منی که آقاشو که نه...خودشو هم گم کرده بود 

پیدا بشه ... خوشحال میشی...؟!

حالا جابر...

اگه بگم میخوام شبیه ات بشم

که وصل کننده ها دل ها به امام غریب این روزها بشم...کمکم میکنی...؟

دعام میکنی...؟


دلتنگت...محتاج دعات...خواهر روسیاه ولی با انگیزت