دلنوشته های شما:

سلام،خدا قوت ،تئاتر جابر خیلی عالی بود خصوصا که اهمیت جهاد فرهنگی را تونستید بخوبی جا بندازید وباعث افتخار که خانمهای مذهبی بازیگر کل نقشها بودن اونم طبق موازین شرع . موفق باشید انشالله......

**************


سلام وخسته نباشید به تمام دوستانی که برای تئاتر جابر زحمت کشیدند..راستش من تا بحال این تئاتر رو ندیدم.ولی خوب خیلی از دوستانم تعریفشو شنیدم.پیگیر مطالب کانالتون هم بودم.من ساکن مشهدم،بااینکه ندیدم این تئاترو اما خیلی تو ذهنم میاد این جمله که مگه جابر چجور جوونیه که انقد روی ادما تاثیر گذاشته؟؟ولی خیلی دوست دارم بیشتر بدونم درموردش..امیدوارم این تئاتر مشهدم بیاد..اجرتون باحضرت زهرا...



**************

چند شب پیش

با یه دختر داخل پارک اشنا شدم

بحث بحث اومدیم سر جابر

گف من چادری نبودم

از تاتر جابر تا حالا چادری شدم

گفتم خدایااااا شکرت

اشک تو چشمام جم شد


اینو الان یکی از دوستان فرستاد


**************


باسلام وادب واحترام وخداقوت خدمت عزیزان تئاترجابر.بارهاازدوستان وخواهرای گلم شنیده میشدنمی دانیم چراتئاترجابراینقدرمارامجذوب خودکرده ومااون رودوست داریم البته ناگفته نماندبنده هم جزء دسته شمابودم وهمچنان خیلی زیادهستم ودراین مواردکه بعضی وقتهابه اینجامی رسیم به قول خودمون می گیم دیونه شدیم واین دیوانگی هم عالم داردچراکه عرفاوبزرگان هم درسیروسلوک به جایی می رسندکه دیگرحالت سرورو دیوانگی خاصی به آنهادست می دهدوازآن لذت می برندواین هم،عزیزان دلیل دارد.همچنان که ماهم درتئاترجابرناخداگاه اینگونه می شویم واین هم علت داردوآنقدرآن کارگردان چیره دست وماهر وعزیزان اجراآنرادرقالب این تئاتربه مخاطب می دهندکه شخص دیوانه آنهاوتئاترآنهارادوست داردوباخودمی گویدنمی دانم چرا؟ این تئاتر ازدوجانب قابل تحسین می باشدهم ازجانب کارگردان عزیزوزحمتکش وچیردست آن وهم ازجانب مخاطب.ومن ازهمان ابتداء واین راهم اعتراف کنم بارهااین تئاتررادیده ام ودوست دارم هزاران باربینم وبرای آن تبلیغ کنم به این جواب رسیده ام که چرااینقدرجابردوست داشتنی وعزیزوبقول ماهاتودل برومی باشدوهرکه به این رسیده قابل تحسین می باشدنه سرزنش،چراکه به نظربنده به اهداف شهیدجابرسعیدی رسیده وهمان هدف والای شهیدپروری وبحث شهادت واهداف والای آنهاست.حقیقابگوم این کارجابرودوستان اومثل بحث راهیان نوروبازدیدازمناطق دفاع مقدس که یک دل عاشق ومشتاق می خواهدکه هرساله آرزوی آنرا می کندجابرهم اینگونه می باشدکه بیننده هربارآرزوی دیدن واجرابعدی آنراداردواین نیست جزروش ومنش وهدف جابرکه به عنوان پسرخوب برای مادرش وبرادروهمسردلسوزومهربان بوده ودرعین حال شوخ ودوست داشتنی برای دوستان واطرافیان.ان شاالله همه ی عزیرانی که این تئاترومی بیندواین سوالات درذهن آنهاست به جواب خودبرسندوبرای این عزیزان وخواهران گل این تئاتردعاکنند.بنده من به عنوان یکی ازبینندگان ودوستداران این تئاترآرزوی توفیقات روافزون برای این عزیزان دلمون دارم.

ومن الله التوفیق.اجرکم عندالله.

یاعلی.