بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام دوستان

منم رفتم تئاتری راکه دوست عزیزم پیشنهاد داده بودند ،رادرقم دیدم 

بسیارعالی بود ،من بارفتارهای جابر که دوست شهید حججی بود یاد برادرشهیدم افتادم که درعین حالی که به کارهای اساسی وبزرگ فکر می کرد،ازکارهای کوچیک ویااشتباهات جزیی نمی گذشت ،،خیلی بانقش جابر ارتباط قلبی برقرارکرده بودم😭😭😭،بسیارهنرمندانه زندگی شهدارو به عنوان قشنگ ترین زندگی به تصویر کشیده بودند .

خدایی ش خیلی زحمت کشیده بودن ازطرفی ثابت کردند  باخلاقیت وهنربهترمی تونیم کارفرهنگی کنیم .من دوست دارم دوباره برم بادقت بیشترببینم

ازدوست خوبم ممنونم که این تئاتررابه من معرفی کرد .

 

*************

 

بسم الله

 

چند وقتی ست که پای مقتل جابر، دلم عجیب میتپد برای قدوم مبارک نبی اکرم، رسول الله .... 

آنجا که خواهر فریاد کشید......یا نبی الله هذا حسینک ..... مرمل بالدماء..............

صاحب عزاست حضرت رسول....

صاحب عزای حضرت ثارالله. ..

و صاحب عزای تک تک فداییان حسین

حتی فداییان گمنامی مثل جابر.....

 

 

راستی

جابر.... روضه های مقتل ت خیلی شبیه کربلاست..... از پیرهن پاره گرفته تا جسم پاره پاره و گلوی......

اما

وقتی رسول الله صاحب عزا باشند، روضه ی مادر از همه داغ تر است..... 

جابر!  

صورت کبود برای تداعی روضه ی مادرمان کافی بود......

پهلوی شکسته و سینه ی خونی ....😭😭😭

 

 

*****************

 

[Forwarded from ]

سلام عزیزم

خداقوت خوش به سعادتتون

باتماشای این تئاتر احساس کردم  یه داداش بزرگتر دارم، داداش جابر برای همیشه شد داداشم.

خدا بهتون توفیق روزافزون بده

خیلی دوست داشتم یزد بودین وباهاتون همکاری میکردم.

مواظب خودتون ودلهای پاک و زیباتون باشید.

یاعلی(ع)ادرکنی

 

 

**************

 

[Forwarded from ]

نمیدونم چرا از وقتی که امروز صبح تئاتر شما رو دیدم هر وقت یاده حرف های جابر به جمیله که میافتم چشمام خیس میشه...😭

شاید بهترین خاطره تابستون من دیدن تئاتر شما بوده و هست.

  اگر هــزار بار هم این تئاتر اجرا بشه مطمئنا برای من تکراری نمیشه.

دوستدار شما...حسن زاده

#رای_مثبت✅

 

***********

 

[Forwarded from ]

سلام خسته نباشید میگم.

تئاتر واقعاااا عالی بود،من به شخصه شهید جابررو نمیشناختم ولی این تئاتر باعث شد که من برم و پیگیر زندگینامه ایشون بشم و بهتر بشناسمشون.

 

خدا قوت میگم به گروه تئاتر👏👌

 

***********

 

[Forwarded from ]

سلام وتشکر ویژه از تئاتر تاثیرگذار جابر 

این تشکر بچه هایی بود که امروز

 صبح حضور داشتند وبنده تاثیر این کار بزرگ رو در روحیه بچه ها ی خودم دیدم .

اجرتون با فاطمه زهرا سلام الله علیها