هدیه:

برنامه تئاتر تون خیلی عالی بود یه چیزی از عالی هم اون ور تر یعنی فوق العاده بود مرسی که زحمت کشیدیم و آمدین بندر عباس


انشالله دفعه بعدی که آمدیم براتون سنگ تموم میزاریم

سید:

سلام ممنونم

کدام شهر بودید


هدیه:

بندر عباس


***************


با سلام.

تئاتر جابر بسیار عالی بود و روی من تأثیر گذاشت.

زندگی افرادی که مسیر متعالی را طی می کنند و هدفشان انجام وظیفه است بهتر به من نشان داد، زندگی پرتلاش، شیرین و زیبا.

دوست دارم شبیه جابر باشم البته سخت است.


**************


❤️M & F❤️:

سلام


تئاتر شما بسیار عالی وقشنگ بود


از شما میخواهم باز هم از این تئاتر ها داشته باشین برامون


سید:

سلام ممنونم کدام شهر هستید


❤️M & F❤️:

از کرمان


من تئاتری که تویه اتحادیه برگزار شد رو خییییلی دوست داشتم


خیلی خوشم اومد از بازیه خانوم فاطمی وبقیه ی همکارانشون


********************


[Forwarded from اللهم عجل لنا ظهوره ...]

من یکی از بینندهای تئاترامروزتون بودم...

فقط میتونم بگم خدا قوت واقعا کارتون قشنگ و عالییییییی بود....ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشید

دست حق نگهدارتون

کرمان


****************


سلام دست همه ی بچه ها درد نکنه اجرشون با آقا امام حسین (ع)

یه حسی بود از همون اول که وارد شدیم

اون غیرت و مردونگیه جابر واقعا ستودنیه چیزی که خیییلی کم تو وجود آدما پیدا میشه

اون لحظه که چادر رو محکم گرفتن رو خیلی دوست داشتن

گفتن که هرزمان که چادر رو سر میکنین ببوسین یه چیزی که خیلی از ماها کاملا بهش بی تفاوتیم،قداست چادر رو درک نکردیم

من فردا بازم میام


نمایشتون خیلی قشنگ بود

جابر اتیشم زد

ک امیدوارم هیچ وقت خاموش نشه

کاش منم ی داداش مثه اون داشتم

داغش تا ابد ب دلم میمونه


سلام ،ممنون از همه کسانی که زحمت کشیدن.واقعا عالی بود.خداقوت. میشه فردا بازم بیایم ببینیم😁؟


الشتر


**************


سلام و عرض ادب


روایت جابر حکایت همه ی نخبگان و جوانان هوشمندی است که با وجود  نبوغ علمی و ثابت شدن این تواناییها برای مسئولین ما به انزوا کشانده می شوند، در حالی که لبریز از طرح و برنامه هایی هستند که می تواند برای کشور در زمینه های مهم کار ساز و راه گشا باشد اما به علت یا بی سوادی یا غرب گرایی یا رانت خواری و علاقه به سرکوب کردن توانائیهای خودی در جهت وابستگی به کشورهای سلطه گر ، این سرمایه ها به انزوا کشانده می شوند یا تشویق به ترک کشور می شوند یا مانند جابر ازبین می روند و این جای تآسف دارد برای کشوری که توان دارد اما دلسوز ندارد. همچون شهادت دانشمندان هسته ای، هرجا کشور مان  پرو بال گشود تا بر فراز جهان پرواز کند همچون جابر پرو بالش را چیدند و شکارش کردند . اما اراده ی مردم ما با توکل بر خدا بزرگ تر از آن است که بخواهند آن را زمین گیر کنند. بدانند ، نخبگانی که به کشورهای های دیگر سفر کرده اند سفیرانی از سرزمین ایرانند و همیشه موجب عزت ایران اسلامی  خواهند شد وهمه ی جهان را ایران می کنند  .جابرهایی به میدان خواهند آمد که هیچ کس توان برابری با آنهارا  نخواهد داشت ، ان شاءالله

عالی بود گروه جابر اجرای زیبایی داشتند وما همگی تحت تاثیر قرار گرفتیم ، بدین وسیله از زحمات این گروه تشکر وقداردانی می کنم ، ممنون وسپاسگذاریم !👏👏👏👏