عرض سلام و ادب و احترام خدمت جهادگران عرصه ی فرهنگ و اجتماع و سیاست.

خدا قوت

دست مریزاد

بسیار عالی بود . من بندرت در جوانی تئاتر دیده بودم. خیلی زحمت کشیده بودید. پروردگار توفیقات تون رو روز افزون فرمایند.

بنظرم اگر مخاطبین را شامل افراد بی تفاوت هم بکنیم بیشتر موثر میشود.

اجرتون با حضرت زهرای مرضیه(س)

سلام ما را به بی بی حضرت معصومه س همیشه لطفا برسانید.پنج بیمار سرطانی و غیر سرطانی در بستگان خیلی نزدیک دارم.خیییییییلی التماس دعا.


سلام متشکرم لطف دارید.

کدام شهر هستید


کرمان. رزازی.


************


سلام روزتون به خیر❤️


میخواستم بگم که تئاترتون عالی بود و من توی کرمان هر دو نوبت صبح و عصرش رو دیدم و بازم دلم میخواست ببینمش


شخصیت جابر خیلی روی من تاثیر داشت و واقعا دوست دارم اونقدر تلاش کنم که مثل اون باشم


و اینکه سلام بنده رو به خانوم فاطمی عزیز برسونید و بهشون بگید که خیلی دوستشون دارم


و کارشون و کار تمام تیمشون عالی بود، اجرشون با حضرت زهرا و ان شاءالله روز به روز موفق تر از پیش و تاثیرگذارتر باشن


راهی هست که بتونیم ما هم همچین حرکتی رو توی استان خودمون هم عملی کنیم؟


سلام متشکرم از لطف تون.

تربیت فرزندانی مثل جابر اولین و مهمترین قسمت وظیفه همه ماست. بعد از اون، کار فرهنگی و جهادی باتوجه به اوامر حضرت اقا.

برخی دوستان همشهری خودتون دارن اموزش میبینن در این مسیر.

موفق باشید



*************


سلام؛درود بر شما و همه بچه هایی که باهم تلاش کردن برای اجرای این تئاتر؛واقعا دمتون گرم...

کارتون عالی بود؛خیلی شفاف احساسشون رو به ما هم منتقل کردن؛حال خوب امروزم رو مدیون زحمت ها و تلاش های زیاد شماست؛دست تک تک تون رو میبوسم‌...

فوق العاده بودن؛مخصوصا حاج علی آقا ک وااااقعا عالی بود  ؛؛؛



اجرتون با صاحب الزمان(عج) 



💐💐💐💐💐💐💐

************


🌹گفتم ببینمت شاید که از دلم دیوانگی رود

زان دم که دیدمت دیوانه تر شدم🌹


سلام شهید جابر 

ماه رمضان که با فاطمه زهرای ۱۲ساله ام به دیدن تاترجابر اومدیم تصورش روهم نمیکردیم که اینگونه منقلب بشیم که چند هفته بعد از سردلتنگی تا قم بیایم به هوای اینکه اینبار بعداز دیدن جابر آروم برمیگردیم ولی 

زان دم که دیدمت دیوانه تر شدم

آره دیوانه تر شدیم دلتنگ تر شدیم خدارو شکر برای این دلتنگی وخدا رو شکر برای این دیوانگی و حالا من وفاطمه ام قراره فردا باز به دیدن جابر بریم خداروشکر برای این دیدار

گفتم ببینمت تا بی قراری از جانم به در رود🌹

استاد فاطمی ممنونم 

گروه آسمانی جابرممنونم 

برامون دعا کنید ماهم آسمونی بشیم


من از دهلران مزاحمتون میشم


************


سلام اجرای تئاترتون خیلی عالی بود خداقوت دستتون درد نکنه اجرتون با صاحب چادر خاکی


سلام ممنونم

از کدام شهر هستید


الشتر لرستان


***********


سلام . درود برشما انشالله همیشه در این راه موفق باشید .من تا الان دوبار تئاترتون رو دیدم ولی هنوزم وقتی میشنوم که تئاتر دارید دلم میخواد بیام. جابر عزیزم شخصیتی بود که خیلی رو من تاثیر گذاشت .


خانم فاطمی عزیز دوستون دارم و از شما و همکارانتون تشکر میکنم بابت این حسی که به من دادین . و امیدوارم دوباره بتونم بیام و جابر عزیز رو دوباره زیارت کنم.

❤️❤️❤️

یاعلی