سلام اجرتون با خود شهید 

من همیشه آرزوم بود که یک برادر داشته 

باشم وحالا دارم جابر برادر منه وسعی میکنم ا

سلام اجرتون با خود شهید 

من همیشه آرزوم بود که یه برادر داشته باشم وحالا دارم وسعی میکنم

 جابر رو الگوی زندگیم قرار بدم واقعا ازتون ممنونم کاش دوباره بیاید و

و دوباره توی استان ما اجرا داشته باشید


سلام ممنونم

کدام شهر هستید


من از کرمان هستم


**************


ای کاش بعد از شهدا از مانپرسند که تا بودید

چه کردید؟


خدایا نرسان روزی را که چیزی برای گفتن نداشته باشیم جز انبوهی از نقطه چین ها....


جابر هم یکی دیگر از اسوه هایی بود که رفتارش دنیایی از درس بود...

دستتون درد نکنه واقعا خداقوت..

لذت بردیم اجرای همه ی بچه ها فوق العاده بود؛

اجرتون با خواهر  فاطمه معصومه(س) .

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷


سلامت باشید

کدام شهر هستید


الشتر


************


میگویند نوه ی نبی اکرم، حسین بن علی علیه السلام به میدان رفت و سرش به نیزه بلند شد تا امت رسول الله هدایت شوند. شنیدنی بود و دیدنی نه.

اما پای سفره ی اِنعام جابر که باشی، گاهی نادیدنی هایی میبینی که جای دیگر نخواهی یافت....

جابر، گویی به تمامه به میدان میرود برای هدایت حتی هدایت تنها یک دل.... به مقتل میرود برای دستگیری. تکه تکه میشود برای رساندن نور نبی اکرم به دلهای بتونی ما ادمهای سخت.... 


آاااااااه......

جابر!

چند وقتی ست مقتلت میبردمان دقیقا ظهر عاشورای سال 60 هجری.... انجا که حسین بن علی تکه تکه میشود مقابل دیدگان چند هزار نفر؛ بی آنکه یاری دهنده ای داشته باشد.....

جابر! به میدان که میروی ..... عاشورا به پا میکنی........... مقتلت هربار سنگین تر از قبل است.....😭😭

 جابر! به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟؟؟



****************


ya zeynab:

سلام علیکم . تبارک الله . تعاترتون عاااااااااااالی بود . بهترین تعاتری بود که تا حالا دیده بودم .


اشک همه بچه ها در اومده بود . خیلی دیدنی بود .


قصه این است چه اندازه کبوتر باشی...:

سلام لطف دارید

کدام شهر هستید


ya zeynab:

کرمان 

این تعاتر رو داخل اتحادیه انجمن های دانش اموزی دیدم


*******************


سلام . درود برشما انشالله همیشه در این راه موفق باشید .من تا الان دوبار تئاترتون رو دیدم ولی هنوزم وقتی میشنوم که تئاتر دارید دلم میخواد بیام. جابر عزیزم شخصیتی بود که خیلی رو من تاثیر گذاشت .


خانم فاطمی عزیز دوستون دارم و از شما و همکارانتون تشکر میکنم بابت این حسی که به من دادین . و امیدوارم دوباره بتونم بیام و جابر عزیز رو دوباره زیارت کنم.

❤️❤️❤️

یاعلی


سلام . جابر باعث شد که من حس کنم نباید زندگیمو بیهوده بگذرونم .فهمیدم باید یه هدف داشته باشم و باید برای امام زمانم مفید باشم .

من با دیدن تئاتر جابر بیشتر به امام زمان نزدیک شدم .


**************


سلام تئاترتون عالی بودواقعادستتون درد نکنه دستمریزاد بهتوند میگم  کاش یکی دوبار دیگه هم اجرا داشته باشیدآخه بعضی از دوستام که نتونسته بودن بیاد گفتن ببینم دوباره اجرادارید؟ممنون🙏🙏


آبدانان امروز عصر اجرا داشتن بچه ها تیاتر جابر


**************


من یکی از بینندهای تئاترامروزتون بودم...

فقط میتونم بگم خدا قوت واقعا کارتون قشنگ و عالییییییی بود....ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشید

دست حق نگهدارتون