کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی, [08.08.18 09:24]

سلام بخاطر این تاتر ازتون ممنونم خیلی قشنگ بود و جالب این بود که همه چیز رو خوب جا داده  اگه میشه دوباره اجرا کنید خیلی عالی وبی نظیر بود افسوس صد افسوس که فقط یکبار دیدم 😔😔

خیلی دلم براتون تنگ شده

 

کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی, [08.08.18 09:24]

سلام متشکرم 

کدام شهر دیدید اجرا رو

 

سلام یزد

 

************

 

با سلام تئاتر بسیار مفید وتاثیر گذار جابر امروز در سالن ارشاد اسلامی اجرا شد از طرف تمام مردم شهرستان دره شهر از این گروه موفق تشکر وقدردانی میکنیم خدا خیرشون بده ودر کارشون موفق باشن ان شاءالله.

 

************

 

سلام ب همتون امیدوارم حال همتون خوب باشه وواقعا کارجهادی تونو با اینکه کامل ندیدم (بخاطردو سکانس اخرش)ولی باید بگم ک خیلییی خوب بودومن واقعا لذت بردم و کسایی ک ندیدنش واقعا کم سعادت بودن .خیلی دلم میخواست بیشتراینجا بمونین و بهترباشمامهربونااشناشم وقتی سحرگفت قراره ی روزکامل اینجابمونین خیلی خوشحال شدم وخوشحالیم وقتی بیشترشدک سحرگفت دختراستادفاطمی ی سال ازت کوچیکتره اونم باهاشونه ولی حیف شدک نتونستم باهاش اشناشم .ولی عیبی نداره ومن خوشحالم ک رفتیدابدانان چون شهیدجابرباید ب همه مردم معرفی بشه وهمه باید یاداون و شهیدای دیگه روتوی قلب وروحشون نگه دارن وازونا درس بگیرن چون جنگ جنگ اراده هاست و نبایدملتشونو ببازن .امیدوارم دوباره اجرای قشنگتونو ببینم همتونو دوسدارم و امیدوارم موفق باشید.یاعلی خدانگه دار.

 

************

 

سلام جابرعزیزم

بادیدنت داغمو تازه کردی،همیشه ارزوی داشتن همچین برادری رو داشتم ولی حیف ندارم کاش منم ی برادر عین تو داشتم

 

سلام جابر عزیزم 

دوباره برات مینویسم.ازدیدنت ۱۲ ساعت میگذره و من آرزو دارم ک دوباره بینمت...میدونی بادلم چکار کردی

 

خیلی خوبی کاش همه مون ب خوبی تو بودیم.چقدر خوب نمایش دادی ایمانتو.خیلی وقت بودنمیدونستم چکار کنم دیگه هدفی نداشتم اما دیدنت بهم هدف داد ک خودمو پیدا کنم 

راستش اون لحظه ک استادت تلنگر زد: میفهمی الان جنگ نرمه و باید کار کرد و صحبتهای علی آقا: ک بچه هامونو دارن قتل عام میکنن ،انگیزم رو بدست آوردم.خلاصه خیلی دوستدارم و جای برادرمی . امروز من هم یه نامه نوشتم بهت بجای اون وصیتی ک ب خواهرت جمیله کردی اما میدونم ک خودت خوندیش و همشو باهام همدردی کردی.

اونقدر باهات همدردی کردم ک موقع تشییع جنازت ب خودم گفتم یقینا این شهید دستمو میگیره و شهید بعدی منم

 

**********

 

بسم رب المهدی

هرچند خستگی ۱۰روز جهاد درشهرها و مناطق مختلف کشور برجسم دوستانم وارد شده بود ولی آنچه که موجب رفع این خستگی ها می شود این است که تتیجه ی همه ی این دویدن ها را ببیند ونسبت به کارشان رضایت خاطر داشته باشند. امروز یکی از این نتیجه ها لبخند رضایت بر چهره دوستانم نشاند.

امروز یکی از دختران ایلامی در آغوش کارگردان وبازیگر نقش جابر با شهید جابر عهد بست تا حجابش را به چادر، این ارثیه ی حضرت مادر فرض کند و از دستان پر مهر جابر سربند مشکی یا زهرای جمیله_ خواهر جابر_ را هدیه گرفت تاهمیشه به خاطرش بماند که حفظ حجابش اقتدا به مادر هستی حضرت زهراست...

 

**********

 

کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی, [08.08.18 09:26]

سلام.چندروزی ازرفتنتون ازشهرما میگذره وهنوزمن حالم خوب نشده هزاربهانه آوردم که دلم به خاطرچی ناراحته ولی چیزی پیدا نکردم

شایدمنم تحت تاثیروجوِ تئاترشماقرارگرفته ام

هنوزدقیقا نمیدونم چمه ولی حال دلم خوش نیست.آدمای آطرافم واسم تکراری وغریبه شده اند

واسم دعاکنید

 

کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی, [08.08.18 09:26]

سلام لطف دارید

کدام شهر اجرا رو دیدید؟

 

الشتر.

 

***************

 

کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی, [08.08.18 09:27]

سلام ممنونم به خاطر کانال تلگرام تون بیشتر انتقادات و پیشنهادات رو خوندم واقعا زندگی نامه جابر روی افکار منم تاثیر گذاشته به امید روزی همه دختران ایران زمین بتونن فرزندانی مثل جابر وامثال جابر تربیت کنن ببخشید من همش مزاحمتون میشم التماس دعا

 

من که خیلی استفاده کردم خیلی خوشحالم که اومدم وخدا رو شکر میکنم که اومدم تلنگر خیلی خوبی بود برام

 

خدا کنه واقعا ماهم قابلیت جابر شدن داشته باشیم

 

خدا کنه مامانا هم قدرت تربیت امثال جابر داشته باشن

 

ان شاءالله من از خدا میخوام ابوالفضل امثال جابر بشه ان شاءالله به حق امام زمان عج

 

*****************

 

سلام

وقتتون بخیر

کاری ک شما در عرصه هنر کردین فوق العاده بود

به همه عوامل عزیز تبریک و خسته نباشید میگم

اجرتون با سیدالشهدا(ع)

کارتون ( تئاتر جابر) بی نظیر بود بخصوص اینکه تمام بازیگران خانم بودن

ان شاءالله بازهم کارهای بیشتری در زمینه های مذهبی بخصوص زندگی نامه شهدا از شما ببینیم

نگاه مادر سادات به زندگیتون