سلام از موقعی که اولین اجرای تیاتر جابر رو در شهریار دیدم تابند روز حالم خیلی بد بود.جابر عین داداشم شده بود دلتنگش بودم،فکر میکنم اگه یک بار دیگه ببینمش دیگه حالم خوب میشه،ولی دقیقا برعکس!!!

من از وقتی دومین اجراتون رو در شهریار دیدم دلتنگ تر شدم. 

نفرتم نسبت به دشمن بیشتر شد،علاقه ام به حجاب شدیدتر شد،چون فهمیدم شهدا چه سختی هایی رو تحمل کردن تا حجاب از خانم ها و دختران سرزمینشان برداشته نشه. ما بتوانیم روی پای خودمان بایستیم واین دقیقا همون چیزی هست که دشمن نمیخواد!!!!! . وقتی اینهارو فهمیدم نفرتم نسبت به دسیسه های دشمن بیشتر شد.

واقعا ممنونم از همه اعضای تیاتر جابر😘.

من حافظ چهار جز از قرآن هستم از وقتی تیاتر شمارو دیدم تصمیم دارم حافظ کل قرآن بشم!!

خیلی دوست داشتم یه سربند مشکی یا زهرا از دست های پر مهر  جااابر بگیرم میخواستم بعد اجرا تون.درشهریار بیام وازتون برای تیاتر به این خوبی تشکر کنم اما..اما خجالت کشیدم این خجالت بی موقع باعث شد تا الان هم ناراحتم که چرا نیومدم ازتون تشکر کنم 

این تشکر رو الان ازتون میکنم که دلم نسوزه 

که حرفمو نزدم!!

از استاد فاطمی وهمه همکارانش نهایت تشکر رو دارم.گل کاشتیم بااین تیاتر خوبتون❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

واقعا خییییلی تاثیر گذار بود من از وقتی این تیاتر رو دیدم با اینکه قبلا هم چادری بودم ولی قول دادم هیچ وقت چادر رو از خودم جدا نکنم..هردفعه هم که چادر رو سرم میکنم میبوسم بعد سرم میکنم.

خیلی دوست دارم طلبه بشم ولی نمیتونم صبر کنم تا چند سال دیگه برام مشکله😊واقعا اجرتون باسید شهدا هر روز ازته دلم براتون دعا میکنم همیشه توکارتون موفق بشین.خیلی دوست دارم بازم تیاترتون رو ببینم صد بارهم ببینم بازم سیر نمیشم☺️.باز هم ازتون ممنونم مخصوصا استاد عزیزم استاد فاطمی استاد فاطمی از صمیم قلبم براتون آرزوی موفقیت دارم بازم به شهریار بیاید😘