با سلام. من از استان همدان براتون پیام میفرستم. نمایشتون تحسین برانگیز و فوق العاده بود و کاملا حرفه ای. هر چه در وصفش بگم کم گفتم. میخواستم ازتون خواهش کنم اجرای همدان رو تمدید کنین لطفا لطفا لطفا

من افراد زیادی رو میشناسم که مشتاق تماشا هستن و به شخصه از اونجایی که خودم شخصا از دیدنش بسیار لذت بردم میخوام برای بار دوم هم بیام کماکان که اگر هزار بار هم بیام خسته نمیشم. 

به راستی که حقیقت زندگی یک شهید و مهربانیش و خاطرات خوبش و شیدا بودنش رو زیبا و حقیقی به نمایش گذاشتین. به عنوان نوه ی یک شهید ازتون صمیمانه سپاسگزارم و باز خواهش میکنم اجراتون رو در همدان تمدید کنین

چراکه تاثیر خیلی زیادی روی نوجوانان و جوانان داره و یک نمایش جذاب و دلکش و تاثیرگذار هست. واقعا اگر خواستم رو قبول کنین خیلی خیلی ازتون ممنون میشم. انشاءالله شهید جابر دستتون رو روز قیامت بگیره 

 شفاعتتون کنه. مردم همدان بعضی هاشون خیلی استقبال میکنن فقط متاسفانه اطلاع رسانی ها خیلی قوی نبود لطفا تمدیدش کنین و بعد از ملایر دوباره بک روز دیگه یا دو روز دیگه بیاین همدان