تو رو خدا همدان بیشتر بمونین یا اینکه پس از اجرای فردا از ملایر دوباره به همدان برگردین و اجرا رو تمدید کنین. ما به این اجرا بیشتر نیاز داریم من می خواستم فردا همه ی دوستامو بیارم اجرا رو ببینن. اما خبر نداشتم فقط یه روز اینجایین.شما اگه می خواین تاثیرگذاری تئاترتون زیاد بشه، باید بیشتر یک شهر بمونین. الان که کامنت می دم فقط از  طرف خودم نیس از طرف هشت تا دیگه از دوستام هم هستند. امیدوارم اصرار من رو از این متن دریافت کنید و بدونید که دلیل اصرارم فقط ایمان من به شهدا و علاقه ی من به ایشان و راه مقدسشونه. این اجرا بیشترین تاثیرگذاری رو داشت بین تمام تئاتر هایی که دیدم و یقینا برای همه هم همینطوری بوده‌. خوب شما که هفتاد و خورده ای اجرا کردین به ما هم احترام بگذارین و یه دونه بیشتر اجرا کنین می دونم همدان تنها شهری نیس که توش اجرا دارین اما اطلاع رسانی همدان مثل بقیه شهر ها قوی نیس و یکی دو روز طول میکشه تا همه با خبر بشن مطمئنا دفعه ی بعدی که تمدید کنین تو سالن جای رفت و آمد هم نخواهد بود چرا که هر کس با خودش یه گروه بزرگ از جوانان و نوجوانان رو میاره.


اگر هم تمدید نکنید که حسرت نشون دادن تئاتر زیبا و دلنشین شما و همچنین رشادت های این شهید شناخته نشده به دوستانم، تا آخر عمر رو دلم می مونه. بهتون افتخار میکنم همسنگری های عزیز ما هم با فرماندهی استاد شجاعی در جبهه ی فضای سایبری دوشا دوش شما به دفاع از دین و ارزش های شهدا می پردازیم. اون صدای سخنرانی که پخش شد از استاد شجاعی بود، درسته؟؟؟


و میخواستم دو نکته رو بگم اول اینکه تئاتر شما باعث میشه دید خیلی ها به حجاب یا انسان های مومن عوض شه و حقیقت ذات ایمان رو معرفی میکنه و به دیگران می فهمونه که شهدا انسان های بسیار شوخ و مهربانی بودن که به فکر مردم و جامعه بودن و مثل بعضی از بسیجی های امروز که فقط تظاهر میکنن نیستند ( البته تاکید میکنم که بعضی از بسیجی ها) و نکته ی دوم اینکه حرف دل خیلی از ما ها رو در رابطه با برجام زدیم و خیلی خوبه که مردم نا آگاهمون بفهمن انرژی هسته ای فقط برای جنگ و سلاح سازی نیست بلکه فواید خیلی زیادی علی الخصوص در زمینه ی تولید دارو داره و اینکه برجام و از بین رفتن راکتور های ما به خاطر خیانت آمریکا و برخی عوامل داخلی سد راه پیشرفت و آینده ی کشور شد و همچنین چقدر از مردم و شهدا و نخبه های ما از این قضیه داغون شدن. من بازیگر نقش جابر رو نمی شناسم و متاسفانه نشد بعد از نمایش ببینمشون و باهشون صحبت کنم ولی از جانب من خیلی ازشون تشکر کنین. باز هم ازتون خواهش میکنم نمایش همدان رو تمدید کنید. افراد دیگری هم میخواستن بهتون بگن ولی امکانش براشون فراهم نبود. اینطوری دل خیلی ها رو شاد میکنین. اجرتون با امام حسین (ع)


پاسخ شما عزیزان همدانی:


سلام علیکم🌺

عزیزان همدانی،استقبالتون مارو غافلگیر کرد.

همه ی شهر هایی که رفتیم ، بیننده های عزیز جابر مارو‌ مورد لطفشون قرار دادن ، این باعث دلگرمی حزبِ انقلابِ و جای شکر داره،

ما به درخواست عزیزان همدانی احترام میذاریم، (بهتون قول میدیم ان شاءالله بزودی برای اجرا به شهرتون بیایم🌷) 

از مسولینی که متولی دعوت جابر به شهرتون هستن میخوایم که تبلیغات رو بهتر مدیریت کنن.


تبلیغات هر شهر بعهده ی مسولینی هست که تاتر رو دعوت کردن، علیرغم تاکید ما براهمیت تبلیغ متاسفانه تقریبا اکثر شهرها تو این زمینه ضعیف بودن.

خیلی از شهرها بیننده ها مشتاق اجرای بیشتر بودن ، و مسولینشون در گیر هماهنگی و تامین اعتبار هستن.

ان شاءالله به مدد امام زمان(ع) دوباره توفیق اجرا تو شهرهاتون رو داشته باشیم

یا علی(ع)

التماس دعا

فاطمی