سلام خسته نباشید از همدان پیام ارسال می کنم می خواستم نظرم رو در رابطه با تئاتر فوق العاده تون بگم. این تئاتر چه از نظر بازیگری و چه از نظر اجرا و فیلمنامه و کارگردانی فوق العاده بود و بسیار تاثیر گذار.از نظر من البته با عرض پوزش تنها مشکل شما در برنامه ریزی زمانی هست. موندن در یک شهر فقط برای یک روز،  یعنی ناراحت کردن و حسرت به دل کردن همه ی شهروندان. من دیر متوجه شدم که شما فقط یک روز اینجایید به همین دلیل تصمیم گرفتم بیام و  اگه تئاترتون قوی بود بگم بقیه هم بیان. حالا که تئاتر از همه ی تئاتر ها دلنشین تره اما فرصتی برای معرفی اون به جمع کثیری از مردم همدان داده نشد، چه باید کرد؟؟ خوش به حال قمی ها و به نظر من لطفا به همدانی ها هم فرصت دیگه ای بدید. آخه ظلم نیست یه روزه نیومده برین؟ خب از ملایر برگردین همدان خدا که به شما این توانایی رو داده خب ازش یکم بیشتر بهره ببرید لطفا بمونید بمونین بمونین...😭😭