سلام من امروز برای اولین بار تئاترتون رو دیدم،من زیاد تئاتر ندیدم چون شاید هم ملایر زیاد نمیزارن که ما بخوایم بریم وهم اکثرا جالب وزیبا وانقلابی نیستند ولی جابر واقعا عالی بود،نمونه یکی انقلابی کامل که هم در زمینه اخلاق،هم در زمینه علم،هم در زمینه فرهنگ رشد کرده وبه معنی واقعی انقلابی است،نشون داد که از راه جهاد علمی هم میشه به خدارسید مثل شهید احمدی روشن،جمله پایانی تئاترواقعا زیبابود"جوری زندگی کن که خدا عاشقت بشه"اینکه از شهید امربه معروف ونهی ازمنکرهم یاد کردید واقعا عالی بود،خداقوت،واقعا خسته نباشید،ان شاالله این کار ها ادامه دار باشند و پرتعداد،به یاری خدا

من خودم رشته ام یه رشته نو اولش چیزه زیادی ازش نمیدونستم ولی بعدا فهمیدم که مهمه ومیتونم توش مثل شهید احمدی روشن بشم،ولی انگار یه مقدار ارادم کم شده بود ولی این جمله آقا مصطفی که میگفت جنگ اراده هست از خدا خواستم وان شاالله سعی میکنم با اراده برای کشورم جهاد علمی و فرهنگی بکنم،البته سعی میکنم مثل شهید جابر در ورزش هم فعالیت کنم البته نه به اون حد بالا ولی برنامه ورزش را حتما داشته باشم،چون رهبرم به آن تاکید کرده،ببخشید که پیامم طولانی شد،ولی واقعا تئاتر زیبایی بود

من دلم میخواد دوباره اون رو ببینم به خاطر اینکه هم متاسفانه ۱۵_۲۰اول رو ندیدم،هم اینکه واقعا عالی است وبه آدم انگیزه میده

امیدوارم ان شاالله این حس انگیزه که در من ایجادوتقویت کردید همیشه بمونه،باورتون نمیشه ولی من الان دلم میخواد در آینده ان شاالله بتونم با یاری خدا وعزم خودم یک دارو بسازم که اون سمی که جابرو دیگر دانشمندان ما رو شهید کردند بسازم که اون ها شناسایی بشن درآزمایش ودانشمندان ما حفظ بشن وترور بیولوژیکی نشن در این جنگ بیو تروریستی،بازهم خسته نباشید وخداقوت