تئاتر خیلی عالی بود. هم نویسندگی هم اجرا، فوق العاده! طوریکه از ظهر که تئاتر رو دیدم همش فکرم مشغولشه. خیلی تاثیرگذار بود و آدم رو به فکر می برد؛ این که بعضیا چقد برا این انقلاب و این کشور زحمت میکشن و ماها... . برای وجود چنین اشخاصی واقعا خوشحال شدم اما ازدست خودم دلم گرفت. 

حیف شد که خیلیا نتونستن ببینن. باید بیشتر می موندن ملایر.

اگه ان شاءالله توفیقی شد و دوباره ملایر اومدن شخصا مبلغشون میشم.

اجرشون با امام زمان عج. براشون آرزوی توفیقات روزافزون دارم.


براش

سلام و خسته نباشید به شما

تئاتر جالب و پرمحتوایی بود،روش کارشده بود مخصوصا برای قشر ب اصطلاح خاکستری خیلی مفید بوده.

بازیگر نقش جابر هم واقعا فوق العاده نقششون رو بازی کردن،بیشتر جاها این تصور ک این نقش رو ی خانم داره بازی میکنه رو فراموشم میشد و حس میکردم آقا هستن.

از طرف منم ی خسته نباشید و خداقوت جانانه ب گروه تئاتر بگید


براش


انگار دیدن نمایش شما برای من یه معجزه بود

روز قبلش نتونستم بلیط تهیه کنم

روز نمایش خونمون پراز مهمون 

نذری داشتیم

همه می گفتن نرو؛این همه مهمون رو تنها می ذاری و می ری

نمی دونم چرا یه چیزی بهم می گفت برو ؛گوش نده به کسی

من حتی بلیطم رو اومدم از همون سالن محل اجرا خریداری کردم

خواست خدا بود بیام و برنامتون رو ببینم

روزهای سختی رو از نظر روحی می گذرونم

اما با دیدن برنامتون ارامش عجیبی تو دلم افتاد 

انشاا..‌ که این برنامه قشنگتون ادامه داشته باشه و دل تمام ببینده هاتون ارامش بگیره و تنتون همیشه سلامت باشه و با انرژی کارتون رو ادامه بدید

و سربازان سرافراز مملکتمون رو به همه معرفی کنید

🌺🌺🌺