سلام خانم فاااااطمی

خیلی تلاش کردم تا ایدی شما رو پیدا کردم

برای من دیدن جابر معجزه بود

چندماه بود فقط تو کانال و اینترنت تاتر شما رو دنبال میکردم ، با خودم گفتم این چیه که اینهمه ادم رو در گیر کرده، باید ببینم ، باور کنید انقد ادم سر سختی هستم که نمیتونم باور کنم منم اثر گرفتم،  همه تاتر جابر یه طرف شهادتش شهادتش ...

وقتی سرشو گذاشت زمین و برقها خاموش شد احساس کردم دنیا جلوی چشمم تیره و تار شد

زدم زیر گریه تا خونه ، مادرم هنوز باور نمیکنه یه تاتر اینجوری منو زیر و رو کرد ، روز اول مدرسه با چادر مادرم رفتم، دوستام و هر کی منو دید مسخرم کرد ، اصلا بهم بر نخورد، تو دلم میگفتم فقط به عشق تو داداش جابر، عاشق چادرمم

خانم فاطمی تو رو خدا دوباره بیاید ملایر ، بچه های همدان خیلی خواهش کردن جواب دادید

ماهم خواهش میکنیم بیاید

میخوام داداش جابرمو به همه ی دوستام نشون بدم، حتما اونام مثل من دلشون زیرو رو میشه❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


براش


سلام 


لطفا ازجانب  ماازخانم فاطمی و همکارانشون بی نهایت تشکر کنید به خاطر تئاتری به این  زیبایی ،ان شاالله در ملایر دوباره شاهد این تئاترزیبا باشیم😊خیلی ممنون🙏🙏🙏🙏🙏🌸🌸🌸🌸🌸



براش


سلام خدمت عوامل پرتوان تئاتر جابر و سلام و خداقوت ویژه خدمت استاد بزرگوار...سرکار خانم فاطمی

من و دوستانم توفیق پیدا کردیم که به تماشای تئاتر جابر بیایم و واقعا میتونم بگم توفیق نصیبمون شد که تونستیم بیایم

تئاتر جابر پدیده ی منحصر به فرد فرهنگی ای بود که در کشور و در شهر اصفهان رخ داد و امیدوارم همه بتونن از انوار این خورشید تابان استفاده کنند

امیدوارم بازهم بتونیم در شهر اصفهان میزبان شما باشیم