z v:

با عرض سلام و خسته نباشید به همه ی دست اندرکاران این تئاتر بسیییییار زیبا..من اصفهانیم..تئاترتون به معنای واقعی عاااااااااااالی بود.. 

من هم عصر روز آخر تونستم بیام ولی بعد از دیدنش خیلی دوست داشتم بیشتر اصفهان میموندین تا به دوستام معرفی کنم و بیان ببینن..اجرتون با امام زمان(عج)


من پارسال هم یه کار تئاتره خییییییلی قشنگ برای عید غدیر دیدم..اون هم همینطور عالی بود و فقط برای خانم ها بود

البته فکر میکنم کار شما واقعا تاثیر گذاریش خییییییلی بیشتر از اون بود..

خیلی ممنون


براش


باسلام وآرزوی قبولی عزاداری وعبادات،ازسبزوارمزاحمتون میشم،شرمنده دیرشدخیلی زودترمیخواستم تشکرکنم اززحمتهاتون،نشد،،خیلی عالی بودتئاترجابر،انشاءالله خودشهیدبراتون دعاکنه،التماس دعاداریم به همکاراتون هم سلام برسونیدوتشکرکنید،امیدوارم اگه توشهرمااذیت شدیدبه بزرگی خودتون حلال کنید،باآرزوی موفقیت بیشتر وعاقبت بخیری همه مسلمانان جهان