جابر ....
نمیدانم دست چه کسی را در زندگی گرفتم که تو سرراهم قرار گرفتی و  هواییم کردی...😭
صداقت و پاکی بی حد و اندازه ات باعث میشود هربار که به تماشایت مینشینم حس نزدیک تری نسبت به تو پیدا کنم..
هرچند که درست نمیشناسمت اما برایم حکم نزدیک ترین فرد زندگیم را داری..
و...
خیلللللللللی خوش حالم که برای دومین بار تماشایت کردم❤️❤️❤️

براش

سلام جابر جان
من وقتی فهمیدم ک میتونم بلند شم و دوباره شروع کنم ک تورو شناختم ن اینکه قبلا نمیتونستم ...نه ... میتونستم اما
نمیخواستم قبول کنم ک گناهکارم و دارم اشتباه فکر میکنم اما صداها و فریاد های تو منو بلند کرد بهم فهموند ک میتونم از صفر شروع کنم ...میتونم روی شما ها حساب کنم
من جرات عوض شدن و یع تحول تو زندگیمو نداشتم
ولی کلنا فداک های تو همانند تلنگری در وجود من طنین انداز شد
از وقتی ب دنیا اومدم همه ی این حرفا و نصیحت ها اطرافم بود اما ترس اینو داشتم ک با قبولشون خودمو زندونی میکنم
دریغ از اینکه نمیدونستم این زندون بهتر از زندون هوسه
جابر جان تو ب من یاد دادی میشه فقط زینب ی نفر بود تا ...
جابرم من با تو از صفر شروع کردم منو تا صدم همراهی کن
#استادم_مواظب_خودت_باش❤️

براش

سلاممممـ
اجراتون مثل همیشه عااااااالیییی و پر از حال معنوی خوب بود
اصلا مگه میشه آدم جابر رو ببینه و حالش خوب نشه....؟یه حال خوب از جنس #اشک..
صدای گریه های تماشاگرا از یه جایی به بعد بالا گرفت، تا آخرم ادامه داشت...این یکی از ویژگیای جابره... غرورتو میشکنه تا بلند بلند براش اشک بریزی..
نمیدونم چجوری خداروشکر کنم که قسمتم شد #جابر رو ببینم...
به امید توفیقات روز افزون برای تک تک بچه های گروه نور الهدی و مخصوصا استاد فاطمی❤️