UCMAS ( یو سی مس ایلام ):

سلام جابر عزیزم

سلام جابر آسمانیم

سلام خلاصه ی تمام آرزوهایم 

آری جابر شما خلاصه ی تمام آرزوهای من هستی آرزوهای ۱۳ ساله ی آسمانی شدن فاطمه زهرای نازنینم بود که سالها تلاشم برای آسمانی شدنش نتیجه نداد وجابر تنها در ۲ساعت فقط ۲ساعت در گرمای ماه رمضان دهلران تقدیر زیبایی برای فاطمه ی من به آسمانها رساندی واینجا شروع قصه ی آسمانی شدن و برآورده شدن آرزوهای من بود

بعدازدیدن تئاتر تمام لذت فاطمه ی من نگاه کردن به شاخه گلی بود که همراه وصیت نامه گرفته بود وگوش دادن به وصیت نامه ای که باصدای آسمانی خودت بود تمام شور فاطمه دیدن جابر بود تمام ذوق فاطمه صدای جابر بود تمام عشق فاطمه پوستری بود که اسم جابر روی آن نوشته شده بود وتمام هستی اش چادری بود که به عشق جابرسرکرده بود راستی فاطمه بعد از دیدنت تصمیم گرفت هم خودجابر باشد هم برادرش را جابر وار اخلاق نیکو بیاموزد اما این روزها گویی از شدت دلتنگی دل  دردانه ام طاقت شنیدن صدایت را ندارد، قلبش باشنیدن نام جابر تحمل تپش ندارد، الحمدالله هنوز آسمانی است فاطمه ی نازم برای پریدنش نیاز به دعای جابر دارد

جابر آسمانیم به فاطمه ی من سری بزن منتظر نگاه برادرانه ات روز و شب را میگذراند

جابر آسمانیم برای فاطمه ی من دعاکن 

و برادری در حقش تمام کن

عکسی از تو ندارد، اسمت با او حرف میزند، چقدر تو بزرگی، دل کوچکش نوازشت را میخواهد....

مادر فاطمه زهرا🌷