جبران کننده ی روز های از دست رفته...
جبران کننده ی روز هایی که
برایت مهم نبود عاقبت عاشق شوی یا نه...
حالا اما...
تمام هم و غمت این است
که "عشق" سرنوشت تو شود...
و چ خوش سرنوشتی...!

براش

سلام
واقعا گروهتون عالی هست❤️
این روحیه ایی که داشتید انقدر پر انرژی و جهادی وار بود که به تک تک افرادی که اومده بودن واسه دیدن تاتر تزریق شد
خیلی میخواستم ازتون تشکر کنم
اجرتون با آقا امام زمان
ان شاالله در همه عرصه های فرهنگی موفق باشید
التماس دعای فراوون دارم😭
یا زهرا✋


براش

من و دوستم از وقتی تاتر شما رو دیدیم حسابی ذهنمون مشغوله
تو فکر این هستیم که ما هم یه کاری کنیم مفید باشه

براش

خادم الحسین:
سلام

من یکی از بیننده های شما در شهر احمدآباد بودم

واقعا اولین وبهترین تئاتری بود که دیدم

ای کاش یکبار دیگر می تونستم این تئاتر رو ببینم

معلوم بود که برای این تئاتر خیلی زحمت کشیده بودید

وقتی تئاتر تمام شد با جمعی از بچه ها بیرون رفتیم انگار تکه ای از دلم جامانده بود

انشاا... بتوانید با اجراهای دیگر یاد وخاطره شهدا را زنده کنید