جابرانه ای به بهانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌹🌹🌹

نامه ای به رهبربزرگ آزادگان جهان... حضرت امام روح الله 🌹

پدر مهربان امت ایران زمین...سلام علیکم!

من جوانی دهه هفتادی درحالی برایتان مینویسم که :

اگرچه شمارا ندیده ام ولی سایه پرمهرتان را بالای سرم احساس میکنم...

اگرچه حماسه ی ۸ساله ی فرزندانتان را ندیده ام  ولی نفس کشیدنم را مدیون از نفس افتادن فرزندانتان هستم...

و اگرچه مبارزات ۱۵ ساله و حتی بیش از آن را درک نکرده ام ولی برکت آن را در سرتاسر زندگی خودم و هموطنانم میبینم... و با بند بند وجودم پذیرای آرمانهای بزرگ و زیبایش هستم.

آقاجان! در یک کلام اگرچه سنم به سالهای حضور شما قد نمیدهد ولی باافتخار میگویم و هزار باره تکرار میکنم:"من انق_🌹__لابی ام" . 


مهربان پدرم!

به حضور پر مهرتان می رسانم... بااینکه سالهاست که از روزهای پرافتخار انقلاب گذشته است و سالهاست که از حضور شما بی بهره ایم ولی اکنون با لطف خداوند متعال جوانانی در دامان انقلاب به ثمررسیده اند که انتظارش را داشتید...جوانانی که تاب تحمل بی عدالتیها و زیر سلطه ی استکبار بودن را ندارند...جوانانی که صادقانه از جان و مال و خانواده و آبرو و هرآنچه که دارند میگذرند تا تمدن اسلامی-ایرانی را با تکیه بر رهنمودهای رهبر فرزانه شان به وسعت تمام جهان، گسترش دهند. 

آری پدرجان!

اینجا فرزندانتان در سایه ی الطاف حضرت ولی عصر "ارواحنافداه"میکوشند تا بار دیگر آوازه ی علمشان تا ثریا برسد.

اگرچه در جایگاههای مختلف در حال فعالیت اند ولی همتشان را گذاشته اند برای انجام تکلیفشان. 

آقاجان !خوب است بدانید که جبهه ی جهاد دفاعی هنوز پابرجاست و باب شهادت باز. وهم اکنون فرزندان شما خارج از مرزهای ایران اسلامی درحال پاسداری از کیان انقلاب اند. و تنها به آن اکتفا نکرده بلکه فاتح میدانهای فرهنگی نیز شده اند. 

از برادرم جابر برایتان بگویم....


او نیز فرمانده رویش های جدید انقلاب شده است و منطقه عملیاتی اش به وسعت تمام ایران زمین... و هم اکنون در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی🇮🇷 برای بار صدم حماسه آفرید تا ثابت کند" جوان تراز انقلاب" کسی است که در راه ولایت جان میدهد ولی آرمانهایش را نه...

واما زینب های جابر ... 

سربازان زینبی شما هستند که لباس رزمشان چادری است که از مادرتان به ارث برده اند و با سلاح مهندسی فرهنگی و تبلیغی به فرماندهی سید علی خامنه ای، در میدان جنگ نرم ، به جهاد فرهنگی مشغول اند....

پدر خوبم! 

امیدوارم دعاهای پدرانه تان بدرقه راه تمام فرزندانتان برای ادامه کار باشد...

به امید روزگار وصلی که در کنار حضرت مهدی موعود "ارواحنافداه"با علمداری حضرت سید علی به دیدارتان برسیم...یاعلی