سلام کارنمایشی خیلی جالبی داشتین انشاءالله در این مسیر استوار باشید.به وجود افرادی مثل شما که دل آقارو شاد میکنیدواورا از تنهایی درمیاورید افتخار میکنم.انشاءالله مستدام باشید.انشاءالله زمینه ظهور آقارو فراهم کنید.برای ماهم دعا کنید.شعبانی از اراک


براش


خدا اعمال بدوخوب خلق رااگرچه به قدردانه ی خردلی درمیان سنگی یادر اسمان هایادرزمین پنهان باشدهمه را محاسبه میکندوخداونددقیق واگاه است(سوره لقمان ایه16)       

  سلام به گروه جابر...بابت کار بسیار ارزشی وخوبتون تشکر میکنم قصه ی جابر وامثالش توی کشورمابارها تکرار شده ودر این زمان که کشور ما شدیدا مورد حمله ی دشمن ازلحاظ فکری وفرهنگی هست

به تصویر کشیدن این داستان یک عده از جمله خودمنو از خواب غفلت بیدارمیکنه....قسمتی که جابرداشت تمام حرفهای رهبری روتکرار میکردوهدفش روبا اون صحبتها تطبیق میداداونجاحس کردم که داره به من هم تذکرمیده که فهم دقیق تروبهتری روی حرفای رهبرم داشته باشم...فقط نمیدونم معذوریتی برای پخش عکس شهیدداشتید یانه؟؟؟

اگربراتون ممکنه عکسشون رو هم به مخاطبین نشون بدید.بازهم تشکر میکنم ومعذرت میخوام که پیامم طولانی شد.


براش


سلام از اراک مزاحم میشم نمایش بسیار پرمحتوایی بود موفق باشیدوسرافرازوهیچ وقت مایوس نشید


براش


السلام علیک یا فاطمه الزهرا.

 یافاطمه جان چه خوب در این ایام شهادتت مرا به مهمانی دعوت کردی روح اشفته مرا دگرگون کردی وبه دلم صفادادی .چند وقت بود که غصه دار بودیم از اتفاقات عجیب و غریبی که در شهرو جامعه ما می افتد از اجرا شدن سند بیست سی تا برگزاری همایشها وتئاتر هایی که مخالف موازین اسلامی هست .از سخنرانی زشت وزننده روانشناسان در صدا وسیما تا عملکرد خیلی بد وضعیف مسوولین .خلاصه بغضی در گلو داشتم که در این مهمانی شکست وراحتم کرد با دیدن این تئاتر  اشک شوق هم ریختم  .شوق وشئف ار وجود چنین جوانانی که شیفته وعاشق ولایت هستند وبرای ترویج فرهنگ انقلابی گری وشهادت با جان ودل تمام سختیها را تحمل میکنند و فرمان اتش به اختیار حضرت اقا را حقیقتا جامه عمل میپوشانند .واقعا به وجود چنین جوانانی به خود میبالم و انشاءاله مورد عنایت حضرت فاطمه (س) قرار گیرند .خیلی عالی بود .خدا قوت