اینجا وسط میدان جنگ.

فرقش با جنگ های معمولی میدانی چیست؟ در لباس آدمهای این جنگ.

گرگ های منافق در لباس دوست، آتش ریخته اند روی سرمان.

همان مثلا «خودی ها» که شده ایم خار چشمشان.

تنها به یک جرم: آبرویمان را به رگبار بسته اند و مشغول جدا کردنمان هستند!

به جرم اتحاد در میدان جنگ فرهنگی و دفاع از حریم ولایت. کار برای آقا! 


آهای! با خودتان هستم! 

 خیالتان جمع!

نشناختیدمان! 

ما همان هاییم که در قنوت دعاهایمان میگوییم: و جعلنا من اعوانه و انصاره! 

ان شاء الله تا آخر هستیم پای این راه.

حتی اگر به حکم صبر انقلابی، چند روزی سکوت کنیم! تا تیرهای نهایی تان را خلاص کنید.


ما در کمین ایم

همان طور که خدا در کمین تان است! 


من از تبار #سرهای بر #نیزه رفته ام! 

تو از سر بریده نترسان مرا دگر!!

والسلام


براش


باسلام وتشکرازاجرای تئاتربسیارزیبا.پرمغز.وجذاب شماعزیزان.خداوندتوفیقات روزافزون به شماعنایت فرماید که باعث هوشیاری وآگاهی جوانان ونوجوانان میشوید


براش


سلام من یکی از تماشا گرای تئاترتون بودم من تا به حالا تئاتر نرفته بودم این تجربه بهترین تجربه ی بود که من هم از تئاتر هم از داستانش گرفتم به بازیگران صحنه خسته نباشی میگم امیدوارم بیشتر دیده بشید👌👌👏