#جابر ... صحنه ی رویارویی ماست با #خودمان!

با خود درونی مان که همیشه از آن میگریزیم.... همان "خود"ی که وقتی فراموش ش میکنیم "خدا"یادمان میرود...


جابر ما را دقیقا با همان "خود" روبرو میکند! اینکه #کیست ایم و در معرکه ی "کل یوم #عاشورا ...کل ارض #کربلا" دقیقا #کجاییم؟!


 مثل گذشته، تمام تلاشمان را میکنیم برای مقاومت علیه دیدن حقیقت؛ اما صدای جابر بلندتر و رساتر از آن است که گوش کر ما همچنان نشنود!!!

میشنویم و بالاخره دیوار مقاومتمان فرو میریزد!

آن لحظه است که زانو میزنیم مقابل عظمت جابر و سپاهیان حسین بن علی (علیه السلام)..... اما این بار اشک است که باید به فریادمان برسد تا در بهت هولناک فهم حقیقت، نمیریم!!!!



#جابر.... آمده است برای شکستن خطوط مقاومت. اولین خط، نفوس ما زمینیان. 

دومین ش.... بماند....


براش



سلام، من امروز اجرای تئاتر جابر رو تماشا کردم و وااقعا چشمم رو نسبت به دنیای واقعی باز کرد.

خیلی کار قشنگ و تاثیرگذاری بود. صحنه به صحنه اش در ابعاد مختلف زندگی، نکات مهم و ارزنده ای داشت... وااقعا ازتون ممنونم که اینقدر دغدغه ی شناسوندن منویات رهبری به جوون هارو دارید.

امروز من خیلی چیزا یاد گرفتم، امروز که تولد رهبرمون هم بود، فکر کنم بهترین هدیه ای که میشد به ایشون تقدیم کرد، همین کاری بود که شما انجام دادید و چشم و گوش خیلی از جوون ها رو به سخن های آقا باز کردید و دلشونو با اهداف جامعه مسلمان برای ظهور سریع تر آقا همراه کردید...

یه دنیا ممنوووونم ازتون❤️


براش



سلام 

از وقتی رفتین انگار یه چیزی رو گم کردم

دلتنگتونم

خیلی زیاد....

تو هر کدوم از اجرا ها پا به پاتون خندیدم و گریه کردم

 بهترین روز های عمرم این دو روز بود که شما اردکان بودین

واقعا تاتر جابر یه تاتر متفاوته

چون داخلش متولد میشی

بزرگ میشی و زندگی میکنی 

بابت همه چیز ممنون

اجرتون با صاحب الزمان

.

.

یا امام حسن😭❤️


براش



سلام 

میخواستم درمورد تأتر جابر بگم. 

از اولی که وارد شدم در محوطه تأتر نسبت به این شلوغی که داشت، نظم درستی داشت که قابل کنترل بود و رسیدگی میشد. 

 ووقتی نمایش رو دیدم فوق العاده زیبا بود چون همه جور سبکی داخل نمایششون بود (طنز ،غم ، رزمی و....). 

از نظر من تاثیر زیادی زیادی داشت برای ترویج کار فرهنگی برای همه به خصوص جوانان 


ممنونم از کارگردان و تمامی کادر تأتر جابر موفق  باشین به امید پیشرفت بیشتر 💪