🌹عکس از وجیهه سعیدی نیا 13ساله ازمشهدمقدس🌹


براش


✿ رِیحانَةُ‌الحُسِینــْ‌‌ ✿:

سلام

خیلی قشنگ بود😭

خیلی

چقدر گریه کردم 

من صحنه ایی که خیلی دوست داشتم اونجایی بود که جابر میشینه جلوی عکس حضرت آقا و دستش رو به صورت آقا میکشه و صوت آقا پخش میشه

واقعا اون موقع حالم وصف نشدنی بود❤️

بعد از اینکه به خودم اومدم و صحنه تموم شد صورتم خیسه اشک بود😭


براش


سلام،بازم میگم خارق العاده بود

یکی از بهترین نمایش هایی بود که تابحال دیده بودم

واقعالذت بردم،بسیاربسیاربسیارعالی بود

بسیارتشکرمیکنم ازبچهای گروه جابر

ان شاءالله شاهدموفقیت های روز افزون بچهای جابرباشیم

امیدوارم اگه ازجانب ماکم کاری پیش اومده به بزرگی خودتون ببخشید

💞خسته نباشید💞

🌹اجرتون باکریم آل طه امام حسن مجتبی🌹


❤️ومن الله توفیق❤️


براش


سلام،خارق العاده بود،خسته نباشید،خیلی خیلی خیلی لذت بردم..اجرتون باکریم آل طه امام حسن مجتبی


براش


یا علی مدد:

سلام خیلی ممنون از اینکه در شهر ما هم این تئاترتون رو اجرا کردید، خیلی خوب بود خیلی عالی بود واقعا خسته نباشید من به شخصه خیلی لذت بردم، از اینکه توی کشوری هستم که مثل جابر و دوستانش ادم زیاد داره که واسه رهبر و انقلاب و وطنشون جون میدن که پای دشمن به کشور باز نشه خیلی خوشحالم، ان شاءالله شهدا سر لوحه زندگیمون باشن و دست ما رو هم بگیرن


براش

🌷 مهربان🌷:

سلام واقعا خداقوت عالی بودین 😍

عالی عالی عالی 

بهترین تئاتر عمرم بود 

فدای همگیتون 

جابر آقا مصطفی سید عزیز

زهرا خانم جمیله خانم زینب خانم 

مامان زهرا خانم

از همه مهمتر علی 

من عشقم علی داستان بود


صحنه ای که

خواهرا و مادر و زهرا خانم گریه میکردن

واقعا سوزناک بود😭😭


کاش فیلما تلویزیون هم محتواشون اینقدر خوب بود 

حییف😔


من از اندیمشک هستم


براش


یا مهدی:

سلام و خدا قوت خدمت تمام  عوامل این تئاتر  که انصافا بسیار عالی  پیام تان  رو به مخاطبین رساندید. انشا الله بتوانیم در مسیر شهدا گام برداریم  از خداوند متعال برایتان سربلندی و موفقیت آرزومندم