Faezeh :

من یه دختریم که خیلی به وضعیت کشورم اهمیت میدادم اما بعد یه مدت فهمیدم که دیگر فایده ای نداره و تو این مملکت درس خوندن فایده ای نداره و تو به هیچ جا نمیرسی و باید از ایران برم

من تو این مدت چند بار بورسیه کشورای خارجی رو گرفتم اما به دلیل مخالفت پدر و مادرم نرفتم و طبیعتا موجب اختلاف بین من و خانواده ام شد 

من به رفتن به کشورهای خارجی بسیار معتقد بودم اما بعد از دیدن تئاتر جابر ...

فهمیدم که میتونم مثل جابر بمونم و برای کشور خودم بجنگم 

برای کشور خودم کار کنم و به جایی برسم که فایده ای داشته باشم 

فهمیدم که درسته که در کشور من بعضی از دولتی های بی غیرتمون که با سیاست های پوچشون مارو دچار گرفتاری های فرهنگی کردند  اما من میتونم مثل جابر بمونم و راهمو تو کشور خودم ادامه بدم ...

و حتی جرقه انتخاب رشته انرژی هسته ای هم در ذهن من خورد .

براتون بهتریناهارو میخام و درخشش روزافزرون


براش


سلام و عرض خسته نباشید 

تئاتر دیشبتون عالیی بود 

من اولین بارم بود که این تئاتر رو می دیدم وااقعاا عالی بود

دیشب تا حالا حال عجیبی دارم 

همش چهره جابر جلوی چشم هام  رژه میره 

ودوست دارم صد بار دیگه ببینم 

خیلی خوب بود 

ممنون😊