فهیمه سادات:

داداش جابرم💔

این روزها تمام واژه ها در ذهنم خودشان را پیش کش میکنند تا شاید لیاقت از "تو" گفتن را پیدا کنند...

اما

هیچ کدام توانایی توصیف تو را ندارند...

نه تنها وصف کامل دریای وجودت ممکن نیست

بلکه قطره ای از دریا را نشان دادن هم سخت است...

(بخصوص برای افرادی که حتی معنای "آب" را نفهمیده اند...)

مطیع بودنت

با اراده بودنت

شجاع بودنت

شکست ناپذیر بودنت

مفید بودنت

پاک بودنت

مهربان بودنت

دلسوز بودنت

با ادب بودنت

با حیاء بودنت

تکیه گاه بودنت

رفیق بودنت

برادر بودنت

...

می بینی تمامی ندارد "وجودت"، "بودنت"

باید هم اینقدر کامل و بی نهایت باشی...


جابرم🌺

تو جبران کننده ی کاستی ها هستی...

و برای هر کس به تناسب نیازش

 ذره ای از وجودت را برایش به ارمغان میگذاری

ذره ای از وجودت را خرج او میکنی

و این گونه می شود که

تمام وجودت را برای "محبوبت"هدیه کرده ای

و جواب هدیه ی محبوب به تو،

"تشنه شدن" رهروانت برای "رسیدن " است

و چه هدیه ای لذت بخش تر و شیرین تر از این،

 "وصال"

وصالت چه ثمربخش شده جان دلم

عطر وجودت همه جا را پر کرده

بذرهای وجودت همه جا شکوفه زده

و همچنان ادامه دارد...

و قطعا

"برای به ثمر نشستن و به ثمر رساندن، باید وجودمان ادامه داشته باشد..."


"مثل نور که به سوی ابدیت جاریست

قصه ای با تو آغاز شد که پایان نگرفت"


براش


Shamimhasan:

سلام عبادتها قبول

واقعیتش الان یک هفته از دیدن تئاترتون گذشت ، من هنوز درگیرم و انگار تو صحنه ها جاموندم😭 اطلاع بدید باز اجرا داشته باشید

با یکبار دیدن ادم قانع نمیشه. 

خیلی دیالوگهاتون سنگین بود ، اون موقع انقد تو حال و هوای قشنگی غرق شده بودم که فقط میشنیدم و میدیدم. الان یک هفته هر شب قبل خواب دارم به همشون فکر میکنم، چقدر همه چیز دقیق و‌جذاب بود، جدای از اجرای قشنگتون تو نوشتن هم هنرمندید ، به همسرم گفتم اگر بگم اون متن معجزه بود دروغ نگفتم , اخه به شکل عجیبی این تئاتر تو رابطه ی من و همسرم اثر گذاشت❤️ ما تا حالا چندتا مشاور رفتیم ولی اثری که حرفهای جابر روی من گذاشت واقعا معجزه بود ، همه ی صحنه ها خاص چیده شده بود

خواهشا زودتر اجرا کنید

خدا حامیتون باشه