چند سال بعد از نبودنت. . . 

 

چشم مادر جانی گفت و با عجله از جلوی قاب چشمانم محو شد.

ماشاءالله مردی شده برای خودش . دیگر کم کم باید برایش آستین بالا بزنیم. . 

دقیق تر که نگاه میکنم چقدر شبیه تو شده ...

نگاه کردن هایش , غیرتش , نگرانی هایش برای من ، سر به سر گذاشتن هایش ، دغدغه اش برای مردم ، برای جهاد فرهنگی، برای ناموس، برای وطن . . . 

مثل سیبی که از وسط نصف شده باشد . . . 

عجب شباهتی....

نه انگار خودت هستی ... احساس میکنم دوباره در قالب محمد حسین برگشتی پیشم. . . 

راستی ...

به قولم وفا کردم. . . 

یعنی سعی کردم وفا کنم ...

یادت هست ؟ 

سر تابوتت . . . 

گفتم قول میدهم بچه هایم را مثل تو تربیت کنم ...

محمد حسینم جابری شده برای خودش ...

داداش جایت خالی ست ...

جابرم جایت خالی ست ...

 

همه جا هستی 

در نوشته هایم

در خیالم

در دنیایم

تنها جایی که باید باشی و ندارمت، کنارم است

دلتنگم

برای کسی که مدتهاست

بی آنکه باشد

هر لحظه زندگی اش کرده ام … !

نبودن هایت را درد میکشم 

 

جابرم

 

دوستدارت , نگرانت  , خواهرت, جمیله

 

براش

 

باسلام وعرض تشکر بخاطر تئاتر خوب وزیبای جابر نقش بازیگران بسیار عالی هماهنگی وبرنامه ریزی خوب .‌ولی پیشنهاد  میکنم..زمان اجرای برنامه رایک ساعت زودتر کنید تا تماشاگران بتوانند برای ادای نماز اول وقت زودتر خودرا به منازلشان برسانند..وباعث امیدواری شد که ما این دختران خوب ومحجبه راببینیم ونشاط پیدا کنیم..واقع سپاسگزارم ازاین دختران گل وباایمان که بااین نمایش به ماصفایی دادند‌‌‌بازهم از این برنامه ها رابسازید وتبلیغ فرهنگ اسلامی کنید.درضمن اگر می شود قبل از شروع نمایش مداحی کمتری پخش کنید تا باعث خستگی بینندگان نشود

 

 

براش

 

 

سلام خیلی ممنون خیلی عالی بود خسته نباشید بهترین تبلیغ برای جوانان بود برا دخترم ودخترای دوستام خیلی جالب بود خیلی خوششون اومده بود

 

انشالله به حق امام زمان عج الله موفق وعاقبت بخیر باشید

 

براش

 

 

سلام شبتان با انوار الهی همراه.  همین الان پیام اجرای تئاترتان را در شهر قم دیدم خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم خواهش میکنم دعایم کنید حضرت معصومه سلام الله علیها و شهدای عزیز'  و  شهید جابر عزیز مرا هم بطلبند و توفیق زیارت و تماشای تئاتر ارزشمند و باشکوه جابر نصیبم شود.

 

براش

 

سلام

فقط میتونم بگم دمتون گرم

واقعا عالی بود که آخرش تونست اشک آدم خشکی مثل من رو در بیاره

عالییی بود

خداقوت