حدیث جابری

اینبار هم طنینی دنیا را می لرزاند...

من الغریب ... الی الحبیب نه... اینبار الی الجابر ...  امروز غریب ترین غریب دنیا تو را می خواند...‌

میخواند تو را تا اجابت کنی ندای هل من ناصرش را... .

می خواند تا بار دیگر زنده کنی روح آزاد مردی را... 


نمی دانم امروز قرار است دهم محرم باشد یا بیست و هشتم صفر!!!!

نمی دانم امروز تداعی روضه ی ارباً اربا شدن علی اکبر است یا تار شدن چشمِ عباس، تداعی خونین گلو بودن ارباب است یا تکه های جگر امام حسن!!!!

هر چه هست می دانم امروز خبرهایی است سرخ، از جنس حسین و اکبر و عباس... خاکی، از جنس چادر حضرت مادر... بی قراری، از جنس تلِ زینبیه و... .

اینبار هم طنینی دنیا را می لرزاند... 

من الحبیب الی الجابر...


آه! سلام ای خونین گلو

به ما دادی آبرو

چه ها میدیدی بگو


براش



سلام علیکم.  سلام و صلوات خدا بر شهیدان و بر تمامی عاشقان راه و رسم شهادت.  حرفهایتان عالی بود عالی.  عالی. فقط میتوانم همین را بگویم .عالی. به زیبایی تمام' مسیر رویش و رشد و بالندگی تئاتر فاخر و ارزشمند جابر را برایمان بیان کردید. حقیقت زندگی بندگان عاشق خداوند که دغدغه دین را دارند, عاشقانه بندگان خدا را دوست می‌دارند و به فکر هدایت همگان هستند' برای چشیدن طعم زیبای زندگی عاشقانه'  همان طعمی را که خودشان به لطف الهی و مدد شهدا و دعای خیر امام زمان (عج) چشیده اند,  این طعم زندگی عاشقانه و فداکارانه گوارای وجودتان و مستدام باد مسیر پرتلاشتان.  امیدوارم باز هم قسمت و روزیمان  شود چند ساعت زندگی  خدایی را داشتن کنار دیدن و درک کردن با تمامی وجود تئاتر زیبا و دلنشین جابر را. خداوند یاریگر شما سربازان شجاع و صبور و عاشق و فداکار و مهربان و دلسوز  عرصه جهاد فرهنگی باشد. دعاگویمان باشید.


براش


باسلام وتشکر مجدد بخاطر تئاتر زیبای جابر..اگر این نمایش براساس واقعیت است لطفا قبل از اجرا عکس شهیدرا.به تماشاگران نشان دهید‌ومتذکر شوید داستان مربوط به صاحب این عکس است. در ضمن با مطالعه زندگی شهدای دیگر باز هم می توانید داستانهای دیگری درقالب نمایش.  ارائه کنید وپوشش اسلامی وحجاب راهم باهمین تئاترهای زیبا به نسل جوان متذکر شوید. ممنون.ازهنرنمائی خوبتان که برخاسته ازقلبی سرشار ایمان بود‌‌التماس دعا

بهرحال این نمایش زیبا باعکس یابدون عکس اثر گذار است....خداراشکر‌که شماعزیزان  یک اخلاق زیبای اسلامی را به.نمایش گذاشتید دریک محیطی سرشار از معنویت وعطر ویاد شهدا..‌امیدواریم‌‌ دراینده بازهم مهمان.شما شویم...والامر الیکم


براش



سلام علیکم خدا قوت, خدا را شکر که توفیق مجدد یافتم و توانستم دیروز در محفل بی ریایتان در اجرای تئاتر حضور یابم. دست مریزاد به تک تک عوامل اجرای تئاتر'  خداوند همه شما عزیزان را سلامتی عنایت فرماید و هر روز بیشتر از روز قبل مورد توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء قرار گیرید.ان شاء الله. در جواب پیام یکی از مخاطبان عزیزتان که نوشته بودند بعد از این همه اجرا چطور آنقدر حس و حال دارید؟ میخواهم بگویم وقتی کاری خالصانه برای خدا باشد و همه عوامل آن کار بزرگ و پر زحمت در لحظه به لحظه ی اجرا بدون ذره ای تردید به یاری و مدد الهی امیدوارند, از جانب الله عزوجل نیروی فوق نیروی مادی به کمکشان می آید که در اجرای 124هم اینقدر با شور و حس و حالی عجیب با سرگذشت شهید جابر زندگی میکنند نه فقط بازی. و در پایان هر کاری که با عشق و معرفت و ایمان راسخ همراه باشد مطمئنا اثری جاویدان بر جای می گذارد که تا دنیا دنیاست باقی خواهد ماند.  خدا یاریگرتان باشد ای سربازان جهاد فرهنگی.  التماس دعا.