تقدیم به شهیدجابرسعیدی

 

سلامت می کنم ای لاله برتن

سلامت میکنم ای عزمت آهن

 

دلم تنگ است تنگ خستگی هات

دلم خون است خون,ای همدم من

 

کجارفتی رفیق نیمه راهم

سرت زهرا(س) گرفته روی دامن

 

چه می بینم خدایا روبرویم؟

شدم حیران این دیدار و دیدن

 

خدا, تنها خدا داند مقامت

به نامحرم مقامت نیست روشن

 

اگرچه روی قبرت نیست نامی

ولی هستی شهید راه میهن

 

 

 

سروده یکی از مخاطبین عزیز جابر

 

براش

 

 

یا حضرت معصومه مدد:

سلام علیکم و خدا قوت به طراحان و برنامه ریزان تاتر شهید جابر

واقعا ایده بسیار جالب و حساب شده ای بود ، باور کردن خانمها در نقش اقایون برای من خیلی سخت و حتی دور از عرف بود ، البته بدگویی های همکاران و بعضی طلبه ها در این فکرها بی تاثیر نبودند، کاش زودتر میدیدم و خودم به نتیجه میرسیدم

من از ماه مبارک تا امروز ۳ بار تاتر جابر را دیدم و هر بار بمن انرژی و توان و معنویت هدیه داد

خداخیرتان بده که اینطور جهادی و عاشقانه پای ارمان های انقلاب و رهبری ایستادید، خانم فاطمی بزرگوار خدا چه قدرت و توانی به شما داده که در مقابل اینهمه دشمنی و مخالفت و سرکوبی اینطور مقتدر و با نشاط و انرژی پای کارتون هستید 

دیدن زندگی نامه شهدا برای من خیلی جذاب بود ولی همیشه از نگاه به نامحرم عذابم میشد، و تو ایده شما من براحتی هر بار ۲ ساعت و نیم پای تماشای زندگی یک الگوی شهید نشستم ، انقدر زیبا بازی کردید که اصلا جنسیت تو اجراتون هیچ معنایی نداشت 

شما باعث افتخار ما شدید

من یکی از اساتید جامعة الزهرا هستم

 خسارتی که در نبود استادی چون خانم فاطمی کنار طلبه ها حس میشه با هیچ توجیه و حرفی قابل پذیرش و جبران نیست

خدا همه ما را هدایت کنه ان شاءالله