سلام علیکم خدا قوت و تشکر فراوان از زحمات اداره کنندگان کانال نورالهدی, وقتی مطالبهایتان را  میخوانیم و صوت های مصاحبه ها' را گوش میکنیم و یک کلام با شهید جابر همراه هستیم'  به لطف الهی و عنایت شهدا یه حال و هوای خیلی خوب و زیبایی نصیب و روزیمان میشود'  خیلی دلم میخواست با بازیگر نقش جمیله آشناتر شوم'  که الهی شکر در این صوت اجرای تئاتر در قم و پرند که زحمت کشیده بودید شنیدم خداوند همه این عزیزان را حفظ کند' همه بزرگواران حاضر در تئاتر که با تمام وجود و عشقشان اجرا میکنند و یکی از دلایل تاثیرگذاری این کار جهادی به اخلاص و همت و فداکاری والای تک تک این عزیزان مربوط میشود'  همیشه ایام لطف الهی و دعای حضرت زهرا سلام الله علیها  همراهتان باشد. ان شاء الله.


براش


*F*:

سلام وخسته نباشید.


تئاتر جابر هم آموزنده وهم خیلی زیبا بود


دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید من که راضی بودم.


انشالله همیشه موفق باشید من منتظر کارای جدیدتون هستم.❤️❤️


براش


سلــــــــام


چقدر تئاتر دیروزتون 

زیبا

محشر

و عالی  بود

اجرتون با شهدا

خیلی عالی بازی کردید

هنوز از دیروز صحنه هاش رو برا خودم مرور میکنم

امیدوارم کارهاتون ادامه دار باشه

موفق باشید💐💐💐

خداقوت

برای ما هم دعا کنید


براش


مطمئنا  سرنوشت و سر گذشت زندگی شهدا

احساسات و عواطف آدم ها را تحت تاثیر خود 

قرار می دهد اما درک آن در موقع خواندن کم است.

اما با اجرای زیبای شما که تا حدی به واقعیت نزدیک بود توانستیم به درک کردن این احساسات نزدیک شویم و برای چند لحظه از خواندن فاصله بگیریم.

❤️از اجرای زیبا و عالی تون ممنونم❤️

❤️منتظر اجراهای بعدی تون هستم❤️

🌸ارزوی موفقیت🌸


براش


سلام.چند روز پیش گروه جابر اومدن نجف آباد.

راستش من خودم یه دختر فارغ التحصیل سطح ۳ حوزه هستم.

ولی  چند سالی میشه دیگه آرزوم بود میتونستم چادرم رو بردارم.

میگفتم با اسم شهید و شهادت و قیامت و...سر مردم رو گرم کردن و....

خلاصه وضعیت ناجالبی داشتم.

مامانم خیلی بهم گفت قراره یه تئاتر بزارن.

برو ببین.

من الکی گفتم باشه.

خیلی اتفاقی یکی از دوستام بلیط گرفته بود.

منم چون شوهرم ماموریت بود و حسابی حوصله م سر رفته بود اومدم.

لاک زدم و به خودم رسیدم و تیپ زدم و اومدم.

از اولش وقتی به بازیگرا نگاه کردم توی دلم گفتم این بچه ها میخوان اجرا کنن؟

کاش نیومده بودم.

حتما یه نمایش مسخره و شعاریه.

ولی چاره ای نداشتم نشستم.

تا ۲۰ دقیقه اول هم به دید دست انداختن نگاه میکردم.

از اواسط نمایش یهو حالم عوض شد.

به بازی خانم فاطمی و نقش جابر به شدت علاقمند شدم.

اصلا نمیتونم توصیف کنم که چه حالی بودم.

دوستام بعد از نمایش مسخره م میکردن.

میگفتن خوبه که جابر شهید شده...



این چند روز از فکر جابر نمییتونم در بیام.

راستش من همیشه دنبال یه دوست شهید بودم ولی نمیتونستم با هیچکدوم از شهدا ارتباط برقرار کنم.



ولی نسبت به جابر یه حس خاص دارم.

امیدوارم جابر فقط یه تفکر و یه نماد نباشه و واقعا وجود داشته باشه...

از اینکه خودمو با چیزای غیر واقعی سرگرم کنم متنفرم.



اگه امکان داره یه شرایطی فراهم کنید بتونیم با خانم فاطمی ارتباط داشته باشیم.

ممنون


براش


سلام وخداقوت وعرض تبریک ایام💐

به تک تک شما گرچه زبان بنده کمه ...

قوت واجرتون نزد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه وشهدامحفوظ باشه وخودشون روزبروز به همه لحظاتون برکت بدن....💕

اصلن فکرشو نمیکردم باوجودکمترین امکانات ومحتوایی که بارها شنیدیم وشایدبعنوان یه فعال فرهنگی روشون کار میکنیم رااینقدر ظریف ودقیق ودوسداشتنی به صحنه کشیدین 

بدون تعارف عرض میکنم

دلم براتون تنگ میشه ...💖

حیف که خیلی کم بودید پیش ما...

تازه میخاستم پیشنهادبدم برامدارس ودانشجو هاو خانواده شهدا (مادروهمسرشون وخواهراشون) هم اجراداشته باشین. ...

اگه پیش بیاد دوباره افتخارمیزبانی شماراداشته باشیم یکی ازکسایی هستم که مشتاقم

دوباره زمان بزارمو بیام 

کارباارزشتون راببینم

جالب اینکه اسم تئاترتون دراولین مرتبه که شنیدم یادم به اسم جهادی شهیدحججی عزیز افتاد...وتراکت آنرا زدم کنارعکس شهیدو توگروهام تبلیغشوکردم....

بااینکه تشنگی وگرمای سالن بودیاشاید مشکل جسمی بخاطرطولانی مدت نشستن روی صندلی داشتم حتی لحظه ای بخودم اجازه ندادم کوچکترین زمانش راازدست بدم...وتاآخرنشستم بالذت دیدم..

بااینکه آدم دقیقی هستم ...

اینقدر ظریف ودقیق وملموس بودکه

اصلن متوجه ساده ترین گیریم 

ساده ترین دیالوگ ها

ساده ترین امکانات 

و.. .

نمیشدم

محتوا وبازیها خیلی خوب چیدمان شده بودو زبان رامتصل میکردبه مخاطب ...

ورسالت رامشخص میکرد...

وتماما زبان رهبری را درمورد رسالت جوانهامون را منتقل کردین...

 وجاییکه صحبت میشه درموردانجام کارفرهنگی واینکه مربوط به ارگان یاقشرخاصی نیست وبایدهمه استعدادهابه صحنه کشیده بشه...

(چیزیکه شاید ضعف قشربچه مذهبی هامون باشه که امیدواریم همه یکدله بشن. . وهمه درکارفرهنگی اخلاق تشکیلاتی راهمراه داشته باشیم )

باخنده هامیخندیدیم...

باگریه هاگریه میکردیم...

و....

اینقدرظریف ودقیق ودوسداشتنی ودلنشین وباکمترین حمایت ازجایی وامکاناتی و... اجراداشتین که شاید چندمرتبه

پیشآمد که فراموش کنم شما خانوم هستین که اجرادارین....

خداقوت به جمع عزیزتون🌷

واستاد بزرگوارتون که نقش جابرراداشتن

اصلن باورم نمیشد چهرهء واقعی ایشون

اینطورباشن...چون واقعانقش جابررا 

درسن یک نوجوان وجوان عالی اجراکردن که مابین برنامه قلبا برای کارباارزشتون خیلی دعاکردم...

کاملن توکل وتوسلتون ونظرویژه خودشون روی تک تک شما درحین اجرا مشخص بود...✋

ممنون که نمایش دهندهء

یک جوان مؤمن انقلابی بودین🕊

وزبان رهبرعزیزمون شدین وعبارت 

تهذیب تحصیل ورزش را بمخاطب جوان جامعه مون منتقل میکنید

واین نکته خیلی خیلی باارزش بودکه رسالت هنر وهنرمند را درنظرمخاطب جهت دادین. ..چون برای عموم جاافتاده که هنر ومخصوصا نمایش و...باید درفضای افراد بی بندوبار...خلاصه شود..

وغیرازاون معنایی نداره...

واینکه یه گروه خانوم هنرمند خودجوش آتش به اختیاربارسالت فرهنگی باحجاب

هستین خیلی خوشحالم💓

لبخندرضایت ولایت قوت قلبتون باشه

ان شاالله قوتتون مستدام باشه❣️

کارهای آینده شماهمچنان عالی باشه.

باآرزوی توفیق روزافزون❤️

محضرشهید حججی عزیز دعاگوتونم

التماس دعا💚


🌺مخاطب

#شهرشهیدپرورنجف آباد.