دلتنگ حسین:

سلام بزرگوار


من از مخاطبان نمایش چند روز پیش نجف آبادم


هنوزم که هنوزه از فکر جابر بیرون نیومدم


راستش یه درخواستی دارم


می تونید اطلاعات بیشتری از شهیدی که نمایش نامه رو از زندگیش ساختید بگید...


خیلی دوست دارم در موردش بیشتر بدونم


اسم و اینا نمی خوام فقط می خوام بدونم چقدر واقعی بود


در مورد نمایشتون هم که هر چی تعریف کنم کمه

واقعا دست مریزاد دارید


واقعا خیلی تاسف خوردم که امثال این تئاتر ها و هنر مندان متعهدی مثل شما کمه😭


اینقدری نمایشتون خوب بود و جملاتش تاثیر گذار بود که همین طور می گفتم کاش کاغذ قلم داشتم دیالوگای قشنگشو می نوشتم


اون قسمت جلسه که از تشکیلات می گفت عالی بود و پر از مفاهیم کاربردی


اوج تاثیر گذاریش هم اون قسمتی بود که ذر مورد برجام و خیانت مسئولین به امثال جابر بود😭


اینقدری تاثیر داشت که برگشتنه نوجوونا بقیه ی دوستاشون که توی سرویس بودن رو جمع کرده بودن و داشتند با شور و شوق این قسمت رو براشون می گفتند


هر چی تعریفتونو کنم کمه...

تموم گلای دنیا هم تقدیمتون کنم بازم قابل نداره🌼🌸💐💐💐💐🌼🌷🌷🌹🌹🌻🌻🌻🌻

خیییلی براتون دعا می کنم


خواهشا برگشتید قم حرم رفتید برا منم دعا کنید


موفق باشید...

خدا برکت بده به کارتون و زیادتون کنه😉


براش


بسم رب الشهدا


 چند روزی بود که دلم تاب نداشت از جهت مسائل روز که گریبان جوانان عزیزمان را گرفته؛ واقعا متاثر شده بودم و می خواستم کاری برای این نسل که دیگر خیلی از مفاهیم ارزشی برایشان کمرنگ شده ، انجام دهم . 

گاهی با دلهره به خودم میگفتم چگونه حضرت آقا هنوز امیدوارند و می فرمایند امیدشان به جوانان است  مگر دیگر چه قدر جوان حزب الهی پای کار مانده ...

اما با دیدن تک تک شما عزیزان و دغدغه پاکتان و نیت خالصتان برای کار فرهنگی بار دیگر سلول به سلول تنم امید و جمله ناب مقام معظم رهبری را حس کرد . 

متوجه شدم هنوز هم جوانان عزیز و دغدغه مندی چون شما برای حفظ ارزش های ناب اسلام و اهداف پاک شهدا پای کار دین و ولایت ایستاده اند و از استعداد بی نظیرشان در این عرصه استفاده کرده و به زیبایی هر چه تمام تر انتقال دهنده این مفاهیم به مخاطبانشان هستند.

زبانم قاصر است و توان تشکرکردنی در خور وجود نازنینتان را ندارد.

و حال بی صبرانه خواهان مشارکت در فعالیت های نابتان هستم .

پیشنهادی که داشتم هم این است که قشر جوان و دختران نوجوان جامعه را مخاطب این تئاتر زیباتون قرار بدهید.


اجرتون با شهدا

شهادت روزیتون


براش


خیلی برایم آشنا بودید ...انگار شما را بارها دیده باشم و در کنارتان فعالیت کرده باشم... خیلی دوستتان دارم.

موفق باشید همیشه و بیش از پیش.  شهادت روزی همه ی شما بشود زمانی که شهادتتان موثرتر از زندگییتان باشد... که به زندگی سرشار از خیر و برکتتان غبطه میخورم... 

التماس دعای فرج .

امام مهدی (عج) یارتان و  الله نگهدارتان.

یاعلی .


براش


سلام

من از بینندگان تئاترتون بودم

خیلی نمایش جذاب و تاثیر گذاری بود 

واقعا دوستش داشتم وجای خسته نباشید داره...

روبه پیشرفت باشید🌷


براش


سلام جابری ها

خیلی دل ما شکسته که خسته از شهر ما رفتید

من صورت خانم فاطمی رو فراموشم نمیشه انقد خسته بودن ولی خیلی صبر دارن من ندیدم اینطوری یه ادم صبور باشه

من درخواست میکنم نرید ما هنوز شماها رو‌خوب ندیدم 

تو رو‌خدا دلاتون قرص باشه

کارتون خیلی خاص و عجیب بود من به همسرم که توضیح دادم باور نمیکرد

تو رو خدا محکم ادامه بدید بخدا شما نظر کرده اید 

شهید جابر خیلی دل منو زیر و رو‌ کرد منو‌ زنده کرد


براش


سلام و خسته نباشید. این تاتربسیار زیبا و دوست داشتنی بود. من نقش جابررا از همه بیشتر دوست داشتم و فهمیدم فقط خدمت به کشورت این نیست که بری بجنگی، میشه توی همین کشور کارهایی کردو به شهادت برسی و به کشورت خدمت کنی. من از شما سپاسگزارم که این تاترو بازی کردید وهمه ازاو درس بگیرند...


براش


سلام و عرض خسته نباشید 

امروز که در کرمان برنامه داشتید ، من برای بار دوم به دیدن تئاتر امدم . 

هرچه از زیبایی و با محتوایی تئاتر بگویم کم است 

من به عنوان نوجوان 15 ساله میگویم باید از این نوع تئاتر ها زیاد تولید شود تا نسل ما و نسل اینده فرهنگی بار بیایند و روحیه شهادت طلبی خود را بالا ببرند . 

از شما معذرت میخواهم به عنوان یک نوجوان کرمانی که در امر تبلیغ تئاتر کم گزاشتم و از شما امید عفو دارم 

خیلی پای تئاتر اشک ریختم و حتی خندیدم وجابر داستان شد الگوی زندگی من 😊😊

انقدر تئاتر جذاب بود که با وجود دانستن اینکه شما به تهران هم رفتید ولی باز به خواهرم گفتم از شما دعوت کند و برای شهید حججی ختم حدیث کساء برداشتم که کارها انشاالله درست شود 

دریک کلام عالی بود ، من عاشق بازی کردن تئاتر هستم و از وقتی که این تئاتر رادیدم علاقه ام بیشتر شد 

برای من دعا کنید که در این راه بتوانم مانند شما سربلند باشم و با اینکه میدانم هدف شما خدمت است اما انشاالله شهادت قسمتتان و قسمتمان انشاالله 

سلام من را به تک تک اعضای تئاتر برسانید مخصوصا خانم فاطمی عزیز 

بازهم میگویم امید عفو دارم و التماس دعا 

برایم دعا کنید . دوستدارتان ، دعا گویتان زینب 

یاعلی




یک حرفی توی دلم هست ، شرمنده میگم 

از وقتی تئاتر رو دیدم انگار چیزی توی زندگیم کمه 

به خاطر شهید حججی برام دعا کنید 

شما ابرو دارید ، برام دعا کنید دلم اروم بگیره 

ممنونم