دست نوشته نوجوان 12 ساله از مخاطبین عزیز نجف آباد.


براش


سلام و سپاس فراوان بابت زحماتتون🌹

تئاترتون عاااااالی بود

خیلی خوشحالم که این توفیق نصیبم شد که تئاتر زیباتون رو تماشا کنم 

نمی دونم چطور برای بقیه توضیح بدم که مسبب اینهمه مشکلات دولت، رهبری نیست 

امااز همین یک بار دیدن تئاتر شما کلی مطالب میشه یاد گرفت، خیلی آموزنده و مفید بود 

کاش میشد این تئاتر چند بار در هر شهری برگزار میشد تا همه همدیگه رو مطلع و تماشا کنند ویاد بگیرن،خیلی افسوس خوردم که ناگهانی خبردار شدم و نتونستم خواهر و دوستامو همراه خودم بیارم 

امیدوارم بازم بیایید به شهر کرمان با تئاترهای زیبای اینچنینی 

حتما خودم و دوستام شرکت میکنیم ان شاالله

براتون آرزوی موفقیت میکنم واز خدا میخوام که همیشه پیروز و سربلند باشید

در پناه خدا باشید

🌻🌹🌹🌹🌻


براش


یکی از مخاطبین کرمان:

سلام داداش جابر

من یه روزی، یکی میشم مثل خودت.

من شهادت هدفم نیست، من عاشقشم.

با دوست۱۳ساله م اومدیم❤️(زهره، رقیه)

ان شاءالله در حوزه میبینمتون، من میخوام یک طلبه بشم.

یازهرا


براش


با سلام و عرض خسته نباشید، خدمت شما گروه جابر عزیز

ضمن تشکر بابت این اجرای بینظیر و هیجان انگیز و عذر خواهی بابت تمام شرایط سخت؛کمی ناراحتی داشتیم بابت رفتار چهار نوجوانی که با سهل انگاری، خود و شما را مورد معذوریت قرار دادند  اما لازم به ذکر این نکته است که تقصیر ما نبود، که نخواید برای ما اجرا کنیدو ما به محض اینکه مطلع شدیم، خود را رساندیم؛ اما با این حال همه ممنون و معذرت میخوایم.


براش


با سلام و عرض ادب

خداقوت

مأجور باشید

به خود میبالم که مسلمان ایرانی ام...


براش


سلام

عالی عالی عالی بود

فوق دیپلم، ۲۱ساله


براش


سلام خسته نباشید

بسیار خوب بود و یاد آور زحمات و خونهای بهترین جوانان این وطن که در راه اعتلای انقلاب و ایران جان خویش را فدا کردند. برای همه مادران و خواهران آنها صبر از خداوند متعال خواهانم

به امید ظهور حضرت صاحب الزمان(عجل الله فرجه الشریف)

لیسانس ریاضی


براش


سلام و خسته نباشید

بسیار عالی بود.

نگاهی زیبا و عاشقانه به نوعی از سبک زندگی.

سپاس از ایجاد انگیزه ای نو

لیسانس فیزیک. دبیر مدارس مختلف


براش


بسیار زیبا و تاثیر گذار بود

خداقوت


براش


بسم تعالی

باتشکر بسیار عالی بود


براش


با تشکر فراوان از شما و خسته نباشید و خداقوت

اجرتون با سید الشهدا


براش


خدا توفیقتون بده و دستمریزاد و خدا قوت.....

بنده نمایشتون دیدم و خیلی لذت بردم یه جورایی میشه گفت از نزدیک یه گوشه ای از زندگی یه شهید یه دلسوز نظام و انقلاب و مشاهده کردم و تحت تاثیر قرار گرفتم....با اینکه خیلی دوست دارم بدون این شهید عزیز کیه اما تو جواب نظراتی که داده بودین گفتین به خاطر مسائل امنیتی مقدور نیست......

اگه یه زمانی خدمت مادر شهید رسیدین سلام منو خدمتشون برسونین.....و همچنین اگه براتون امکان داشت سر خاک شهید رفتین سلام و التماس دعا......