یک نفر مانده ازین قوم ک برمیگردد

به امید روزی که جابرهای دنیا زیاد شوند.

(فرشته، دانشجوی پزشکی کرمان)


براش


به نام خداوند مهربان مهربان!

سلام!

خداقوت!

من نوجوانی ۱۴ساله ام و عاشق این تئاتر شدم و شاید باور نکنید، ولی برای دومین بار این تئاتر رو دیدم.

واقعا خدا قوت میگم به همه ی عوامل تئاتر و امیدوارم خداوند مهربان، اجر کارتون رو چند برابر کنه.

صالحی نسب

کرمان۹۸/۴/۱۶


براش


خدا قوت عالی بود واقعا پیشنهاد میکنم حتما حتما همه ببینند و از این کار بسیار زیبا خودشون رو محروم نکنند  ان شاءالله روز ب روز موفق تر بشید و  نسل دشمنان داخلی و خارجی نابود بشه 🌹🌹


براش


سلام باتشکر ازهمه عزیزان ازاینکه تشریف اوردین کمال تشکر رو دارم برنامه تون بی نظیر بود بسیار فوق العاده اجراش کردین ...زبانم درقبال تشکرکردن الکن ..ان شاالله خوده شهید جابر اجرتون بده ..همش قشنگ بود نمیدونم بگم کجاش خیلی دوست داشتم همش دوسداشتنی بود ..روزی همه عزیزان شهادت در رکاب حضرت ان شاالله


براش


سلام میخواستم بابت اجرای دیروز ازتون تشکر کنم. 


خیلی خوب بود، با همه سروصداها و اتفاقات سالن بازم تمرکز داشتید. واقعا عالی بود ممنون


کاش امثال جابر تو جامعه مون زیاد بود. افرادی که راهشون رو ادامه بدن و هیچ تحریمی باعث توقف کارها نشن و جوونامون اخلاق و رفتاری شبیه جابر داشته باشن.


براش


سلام


اجراتون عالیییی بود الآن میفهم وقتی دوستام میگفتن بعداز چندبار بازم میخوایم ببینیم یعنی چی. دقیقا خودمم الآن حس اونارو دارم. 


صحنه هاواحساسات واتفاقایی که برا مخاطب میفتاد تواون لحظه واقعا غیر قابل توصیفه 


فقط یه جاشو میتونم به سختی توصیف کنم، اینم اونجایی بود که میخواستن سر جابر رو ببرن، که فقط یاد یه چیز افتادم و از اونجا بود که اشکام جاری شدن... 


به امید روزی که بازم بیاید به شهرمون واجرای قشنگتونو ببینم وبا جابر هم صحبت بشم


خداقوت


از اردکان


براش


جابر جان عزیزم سلام ،  خوبی برادر عزیز من ؟ اقا مصطفی خوبه ؟  دلم براتون تنگ شده خیلی ،کرمان که بودید همش برای دیدنتون دنبال بهانه بودم و ۳ سانس پشت سر هم تئاتر عالیتون رو دیدم و امان از  شب آخر ، چقدر به من سخت گذشت که داشتید میرفتید .

با اینکه  آشنایی من با گروه شما عمر کوتاهی داشت  ولی اثر زیاد و ماندگاری روی روح من گذاشت و من بعد از سالها شیفته تفکر ،  ایدولوژی و گروهی شدم  که فاصله مکانی زیادی با من داره  و من محرومم از مصاحبت و دیدار خواهرانی که در من محبت شهدا  و امید به اصلاح رو زنده کرد . انشالله در سایه امام عصر عج الله موفق و پیروز باشید . 

"  توهمانی که دلم میخواهد "


براش


سلام عالی بود خسته نباشید ان شاء الله باعث دگرگونی جامعه شود.