شاگرد همیشه سعی میکنه کاری که استادش انجام میده رو انجام بده... سعی میکنه پا جای پای استادش بذاره و شبیهش بشه... 


امان از روزی که شاگرد بخواد شبیه #استادِ_شهیدش بشه....


#حلال_زاده_به_دائیش_میره


#شهید_جابر_دایی_نسل_بعد_انقلاب


براش


یک سال گذشت اما...

گفته بودم دوست دارم به شهرم بیایی و برای دختران هم شهری ام برادری کنی... آمدی و حالا دقیقا یکسال است که برادری را در حقشان تمام کردی... دخترانی که در کنارت رشد کردند و وارث ارثیه ی حضرت مادر شدند...همان چادری را میگویم که دم شهادتت با تمام وجود بغل کردی ... 


عزیز برادرم... تو فرمانده ی جبهه ای شدی که دختران امام زمانم را که چندی زخم آلود از گناه شده بودند را از چنگ دشمن زبون درآوردی و با نشاندنشان در دامان پدرشان مهدی زهرا ،التیامی بر زخم ها شدی... . 


یکسال از آمدن و رفتنت گذشت ولی هنوز عطر وجودت در هوای شهرم به مشام میرسد... 


یکسال گذشت ولی نور درخشان تو هنوز چراغ راه خیلی ها ست... .


یکسال گذشت.... .




#اجرای_دهلران 


#سالگرد_به_تاریخ_رمضان


#خرداد_۹۷


براش


سلام  داداش جابر

دلم برات یه ذره شده تا فردا عصر که دوباره بیام  و  رو صحنه ی نمایش، زندگی  قشنگ  و  عاشقانه ات رو ببینم و  شش های دلم  رو پر از هوای توو  کنم  لحظه شماری میکنم.

 دوست دارم  #یارت باشم  چرا که یاری تو یاری امام عصرمه  کمکم کن؛ به بار  سنگین گناهی که  داره کمرم رو آزار میده نگاه کن  باهام مهربون باش  وساطت کن بارم رو  کم کنند تا  بتونم  #یارت باشم . توو  حمل کردن #عَلَمی که  به دست گرفتی و سپردی به خانم فاطمی  کمک ناچیز و کوچیکی باشم تا وقتی که  عَلَم  رسید به دست حضرت صاحب (عج)  منم  بهش #وصل باشم.

داداشی به اون آقایی که تو رو اینقدر خوب خرید بگو  من  رو هم به کنیزی قبول کنه من  رو   هم بخره. توو  انجام  کارهایی که  من رو  هم قابل خریده شدن میکنه   #کمکم کن🙏


براش


بسم الله الرحمن الرحیم.

کلنافداک یامهدی

سلام علیکم فروردین امسال بودکه به همراه یکی ازدوستانم به حرم امده بودم.اصلافکرش رانمیکردم که باچنین پدیده ای اشناشوم.اری من دعوت شده ی شهدابودم,دررواق حضرت زهرا(س)یکی ازخانم هاکه ایستاده بودندگفتند:بفرماییدبنشینیداینجاقراراست تئاتری اجراشود.

من هم به خودم گفتم حتماتئاتری طنزاست اما...

تئاترجابربرگرفته اززندگی چندشهیدبزرگواربود.

هیچ وقت فکرش رانمیکردم که برای همیشه درذهن ویادمن باقی بماند.

واین بودکه من شهیدجابرسعیدی راالگوی خودقراردادم.

وتوانستم مسیردرست شهدایی والامقام رادربرگیرم.

به نوجوانان عزیزتوصیه میکنم به تماشای این تئاتربرن بسیارزیباست.

یاعلی مدد