مدت زمانی بود که هر از چند گاهی با خبر ترور نخبگان کشور شوک بزرگی میهنمان را فرا میگرفت... یک روز صبح اخبار روز کشور خبر از حادثه ی هولناکی می داد... ترور یکی دیگر از نخبگان کشور... ولی اینبار داستان برای استان من فرق داشت... اندوهی تلخ سرتاسر ایلام را فرا گرفت ... مادر داریوش رخت عزا پوشید. صدای شیون و مویه ی کُردی بار دیگر در فضای استان طنین انداز شد... بلوط های پیر باگلوهای سوخته شان، آوایِ چَمری سر می دادند... غمی به سنگینی و وسعت دینارکوه و کبیر کوه بر شانه های زخمی و خسته ی آبدانانِ سرفراز از جنگ نشست. 

 مصیبت سنگین بود و جانکاه ولی آرمیتا و مادرش که صبر و استقامت را از اجداد و پدرانشان به ارث برده اند، باردیگر دنیا را به حیرت واداشتند ... 

حال ۸سال از رفتن #شهید_داریوش میگذرد ولی به یمن #خونِ_به_ناحق_ریخته_شده_داریوش_ها ، سرتاسر میهن اسلامی مان مملو از جوانانی ست که به خاطر اعتلای پرچم همیشه سرافراز #ایران_اسلامی ، جانهایشان را سپر بلا قرار داده اند.... جوانانی که #عاشق_شهادت هستند ولی آن را هدف قرار نداده اند. هدف مقدس آن ها خلاصه می شود در #انجام_تکلیف. 

اینجاست که ضرب المثل "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" معنا پیدا میکند تا بار دیگر مُهر سکوت بزند بر دهان هایی که میخواهند نور حق را خاموش کنند ولی بیچارگان نمی دانند  که وعده ی خداوند حق است که: "یریدون لیطفئوا نور الله بأفواههم، و الله متم نوره و لو کره الکافرون."

 

#جهاد_ادامه_دارد... 

#ایران_پر_از_داریوش_ها_و_جابر_هاست...

 

براش

 

نظر درمورد تئاتر جابر۲مرداد:

جابر یه زندگیه ، یه سبک ِ ، یه حسه...

که ، برای سومین بار اومدم و بازهم برام تازگی داشت هربار بیشتر به افکار و صحبتهاش‌فکر میکنم...

از دید دیگران دیدن چندباره یه تئاتر دیوونگیه! ولی من اونقدر میبینمش ،تازندگیم رنگ وبوی جابر رو بگیره...تا حالا انقدر یه شخصیت برام زنده نبوده...جابر خیلی زنده است خیلی ، اصلا کسایی که برا خدا خالص میشن، و دنبال وظیفن زنده حقیقی هستن ...تو این دوره زمونه نفسگیر ،،،انگار میشه کنارِ این آدما لحظاتی تنفس کرد...

خداقوت!

 

براش

 

با عرض سلام و احترام خسته نباشید 

تئاتر بسیار عالی و قشنگ بود از تک تک بازیگران تشکر میکنم و میگویم خسته نباشید من که لذت بردم و دوستتون دارم 

ارادتمند شما: حسینی

 

براش

 

با سلام خیلی زیبا و عالی بود بسیار لذت بردم امیدوارم موفق باشید نقش جابر بسیار عالی و باور پذیر بود 

التماس دعا

 

براش

 

کاشکی که بشه بهت بگن چه قدر دوست دارم آقا مصطفی!

تئاتر عالی بود هرچی بگم کم گفتم البته که خودتون می دونین عالی هستین ...

موفق باشید 

ارادتمند شما : عاطفه

 

براش

 

واقعا عالی بود اینقدر که از حیطه ی زبان خارج است و زبانم قاصر است از وصف این تئاتر قشنگ 

به نظرم اگر بازیگرها طوری بودند که مردها هم میتوانستند شرکت کنند خیلی خوب میشد که این مهر و محبت خانوادگی رو آنها هم ببینند 

جا دارد از بازیگر نقش جابر و آقا مصطفی هم تشکر فراوان کنم وقت نبود و گرنه دوست داشتم تک تک بازیگران را ببوسم و از آنها تشکر کنم و واقعا به همچین جوانانی افتخار میکنم