ماندگان و ناامیدان را امید آوردند

از دل شامی سیه، صبحی سپید آوردند

با نسیمی آشنا در کوچه های شهر، باز

عطر و بویی تازه می پیچد، #شهید آوردند

استخوانی و پلاکی در میان چفیه ، نه!!!

غرق در خون، پیکر سروی رشید آوردند

قهرمانی نه ز تاریخ و نه از نسل قدیم

پهلوانی از همین #نسل_جدید آوردند

 از #بسیجی_های_روح_اللهی_سیدعلی

کز پس هر #فتنه او را رو سپید آوردند

راهیان کربلا بودیم دیروز و کنون 

عازم#قدسیم ، ما را این نوید آوردند 

با نوای کاروان از نو بخوان آهنگران

چون درِ باغِ #شهادت را کلید آوردند.


#شهید_جابر

 

براش

 


بسم رب الشهدا و الصدیقین 
افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد.... 
گاهی تو تقویم زندگی تاریخ هایی برایت ثبت خاطراتی می کنند که همیشه در ذهنت ماندگار می ماند 
مانند 97/5/10
سالروز مهمان بودن عزیزان دلم ....گروه فرهنگی تبلیغی نور الهدی به یزد...... 
بگذار خودمانی تر و ساده تر بگویم..... 
آمدن داداش جابرم.... استادم.... خواهر های عزیز تر از جانم.... به یزد 
جابر داداشی ساعت 9 شب 11 مرداد وقتی رفتی همه وجودم شکست..... 
بهت قول دادم همه شرمندگی هام جبران می کنم.... ولی.... 
داداش دعا می کنم یه روز بنر برگشتنت به یزد همه جای شهر بزنم.... 
داداشم.... استادم..... جابرم..... ممنون که برای یه بار هم که بود تو هوای شهرم نفس کشیدی....... 
اثر وضعی نفس هایت را الان من می بینم..... 
از برکت حضورت من با خبرم...... 
کاش دوباره بیایی.... اینبار بتوانم تمام دختران شهرم را به استقبالت بیاورم تا تجدید پیمانی کنند  با امام عصر شان 
مادران و دختران شهر یزد..... 
امشب شب شهادت جوادالائمه بازگشت دوباره تورا از ایشان خواستم..... با قسم دادنشان  به امام رضاجانم ... که خوب جابرش را می شناسد 
منتظر روزی که بازگردی می مانم 
ان شاء الله از شرمندگی ات بیرون میام.... 
داداش خش و خوبم جابر 
حلالم کن

 

براش

 


صلی الله علیک یا جوادالائمه سلام و درود خدا بر شهدا و شهید جابر, و سلام خدمت شما جهادگران عرصه فرهنگی' خداوند بر توفیقاتتان بیافزاید. چند پیشنهاد:  اگر برایتان امکان دارد اطلاعیه اجراهای تئاتر جابر در شهرهای دیگر هم در کانال بگذارید تا تمام مخاطبان از طریق ارتباط روحی و معنوی با گروه همراه باشند و با ذکر دعا و صلوات بهره ای معنوی ببرند. 2: آهنگهای پیش زمینه پخش دیالوگها به هنگام اجرای بازیگران عالیست و یک حال و هوای خاصی همراه با تلاش بیشتر مخاطب برای همراهی با لحظه لحظه تئاتر ایجاد می کند ولی در اجرای هفته قبل خیلی ولوم صدای آهنگها پایین تر از دفعات قبل بود, فکر میکنم طبق روالهای قبلی اگر باشد بهتر است ولی باز هم نظر و تشخیص خود شما بزرگواران مهمتر است. 3_پادکست های صوتی بعد از اجراهایتان هم که زحمت میکشید و آماده می کنید و در کانال می‌گذارید خیلی مفید و خوب است ان شاءالله ادامه داشته باشد. موفق و موید باشید. التماس دعا

 

براش

 


سلام به همه ی دوستان جابری.... 
اجراتون تو رباط کریم مثل همیشه عالی و اثر گذار بود😍😍
بنده این بار دوستان حلقه صالحینم رو اوردم برای تئاتر 🎭
خیلی خوششون اومده بود!!! 💕
یکی از بچه ها میگفت، دوباره کجا اجرا دارن بریم ببینیم!!!!!؟؟؟

به نظر بنده شهیدان جابر به گروه شما نظر دارن!!! 😢

مگه میشه یه تئاتر ی رو بیشتر از یه بار نگاه کرد!!!!! 
ولی منو دوستام هر چند بارم که باشه برای دیدن میایم🙂😍

میدونین چرا!!؟؟؟ 
چون هر بار با دیدن تئاتر چیزایی که به کل فراموش کرده بودم رو دوباره به خاطر میارم!!! 
اینکه چرا شهدایی مثل امثال جابر رفتن!!!؟ 
اینکه چرا ما بصیرت کافی نداریمو چرا یه کاری نمیکنیم که بشیم خار چشش دشمن!!!؟؟؟ 🙄😕

خیلی دوست دارم دوستانی که تئاتر رو اجرا میکنن رو از نزدیک ببینم!! مخصوصا خانم فاطمی رو! 😍😍
احساس میکنم خانم فاطمی خود جابره.... احساس میکنم با دیدنتون  دلم اروم میشه.... 
انگار شما جزوی از خونوادم شدین که فکرتون از سرم بیرون نمیره!!! 
و از ندیدنتون از نزدیک احساس دلتنگی میکنم😥😥 همینم بخاطر گره خوردنتون به شهداس😍

حرف هام طولانی شد شرمنده! 😊
انقد حرفای تو دلم زیاده که از زیادیشون نمیتونم بنویسمشون.... 
بازم ممنون از اخلاص تون از صفاتون از مهربونیتون😘😍

انشاالله بازم روی ماه و نورانیتونو ببینیم🤗🤗🤗🤗
انشاالله چشم هاتون به جمال نورانی اقا روشن بشه😍😍😍