دلنوشته ی یک مخاطب نوجوان تئاترجابر

 

براش

 


هو الجابر...
جابرِ قهرمان رو خیلیها داداش یا برادر خطاب میکنن.
ساعتها با خودم کلنجار میرم؛ اما دل و جرٱت این رو نداشتم که به جابر بگم داداش...
حسی که نه از ترس بوده، نه از احساس غریبگی.
با آوردن اسم "جابر" احساسی توی قلبم به تپش میوفته و توی رگهام میدوه؛ احساسی شبیه امنیت، غرور و غیرت مردانه. حسی شبیه فهم و معرفت.
احساسی که جابر به من میده فراتر از احساسات لطیف و قشنگِ خواهر-برادری بوده.
جابر توی فرهنگ لغت ذهنم، "جـ"وان  "ا"نقلابی   "بـ"رای  "ر"هبر معرفی شده.
جابر برای من برادر نبوده؛
جابر، کسی شبیه یک راهنما و یک استاد ماهرِ.
چیزی که توی وجود جابر بود، در حد مصطفی شدن بود؛ برگزیده شدن برای ترتیب هزاران جابری که چشم دوختند به داستان زندگیش و یاد گرفتند هدف، شهیدانه زندگی کردن است، نه شهادت
جابرِ قهرمان رو خیلیها داداش یا برادر خطاب میکنن...
اما من بهش میگم #فرمانده_ جابر

 

براش

 


سلام علیکم
باسپاس بیکران از همدلی وهمگامی شماخواهران عزیزم که بی شک با تلاش بی دریغتان باعث شدید برای ساعاتی مارا از هیاهوی دنیای فانی جداکنید تابفهمیم در پیرامونمان چه میگذرد وچه جابرهایی خودشان را وقف تمام وکمال اسلام ناب محمدی کرده اند تا بتوانند طبق فرمایشات حضرت آقا جوان مومن انقلابی را درحلقه های صالحین تربیت نمایند تا به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)نزدیک ونزدیکتر شویم ودر هنگام رجعت شهدا درکنارشان باشیم وشرمنده شان نباشیم.
ان شاءالله همگیمان  درظل سایه حضرت حجت عج از آزمونهای دشواری که درپیش رو داریم سرافراز بیرون بیاییم ومانند شهید جابر سعیدی خوار چشم دشمنان باشیم.درآخر اززحمات وتلاش های خالصانه شماعزیزان تشکر وقدررانی مینماییم واز خداوند منان سلامتی وتوفیق روزافزونتان را خواستاریم.


جابر عزیز راهت را ادامه خواهیم داد🌷

ارادتمندتان؛جمعی از بسیجیان وحلقه های صالحین پایگاه زهرای اطهر(س) شهرپرند.مسجدباب الحوائج
حوزه۳۶۰ بصیرت ناحیه رباط کریم

 

براش

 


سلام به عزیزان , من از روزی که این تاتر رو دیدم واقعا حالم بده , دلم خیلی گرفته ینی اتیش گرفته که چجوری گلهای مملکتمون رو از دست دادیم , کاش جوونای الان به جای کارای کذب و علافی یکم از این جوونای با غیرت یاد میگرفتن و برای پیشرفت مملکتشون تلاش میکردن , از اجرای عالیتون واقعا ممنونم خدا خیرتون بده که ذهن و دل امثالی مثل منو روشن کردید , کاش اجراهاتون روز به روز بیشتر و بیشتر بشه وما باز بیایم برای دیدنش ,  بیش از این بغض امان نمیده بنویسم اجرتون با اقا امام زمان

ارسالی از پرند

 

براش

 


سلام علیکم اهالی جابرخوبیدانشاالله
این بارهشتمی است که برایتان مینویسم نمیدانید ,نمیدانم دردلم چه میگذردولی هربارحرف تازه ای برای گفتن داشتم ودارم.
یه باربرای اقامصطفی
یه باربرای جمیله وزینب
بارهاهم برای دلتنگی خودم💔💔برای برادرجابرم
مدت هاست که دلم میخواهدکنارتان باشم نمیدانم چیست دردلم
ولی بدونیدهمیشه وهرجاکه هستم مخصوصاًحرم اقارضا(ع)به یادتان هستم وازشون میخواهم که درراهی که پیش گرفتیدهمیشه موفق وسربلندباشید.
استادفاطمی برای شماهم خیلی اوقات ارزوی شهادت میکنم میدانم که ارزوی شمااین است.😍
مامشتاقان وعاشقان شهداوشهیدجابرمحتاج دعاهای شمابندگان خالص خداوندهستیم.
یاعلی مدد
❤️💛💚💙💜