بسم الله الرحمن الرحیم
کلنافداک یامهدی
...
مینویسیم برای جابر...
جابری که حججی هاوخلیلی هادرونش نهفته اند.😔
عکست رادیدیم دلاور
حرمله راپشت سرت دیدیم دلاور
به گمونمان تشنه بودی
لحظه های اخرت بود
همه ی دنیاراعکس تومیبینیم
غیرت چشمانت رادیدیم
کربلانرفته بودیم
کربلاراباتودیدیم
برادرعزیزمان اقامحسن پیش ارباب مارادعابفرماکه محتاجیم.
نوشته:گروه تواشیح ولایت🌺


🌹 @shahidesarboland🌹

ڪانال شهید سربلند

 

براش

 

کلنا بفداک یامهدی
به حال جابر غبطه میخورم که جایگاه چادر رو فهمیده. تقریبا بعد از دیدن اجرای تئاتر جابر تو قم، بعد از نماز صبح، چادر نمازم رو بغلم می کنم. بغضم میگیره. یه حس عجیبی داره. وقتی که میرم جایی، چادرم رو که سرم می‌کنم یاد وصیت جابر میفتم ومی بوسمش. از جابر می خوام که اون‌طوری که ارزش چادر رو فهمیده به من هم کمک کنه بفهمم.ذوقتی هم که بفهمم، میدونم که  حاضر نیستم با هیچ چیز عوضش کنم!


ارسالی یکی از مخاطبین نوجوان نورآباد

 

براش

 

سلام عبادتها قبول
واقعیتش الان یک هفته از دیدن تاترتون گذشت ، من هنوز درگیرم و انگار تو صحنه ها جاموندم😭 اطلاع بدید باز اجرا داشته باشید
با یکبار دیدن ادم قانع نمیشه
خیلی دیالوگهاتون سنگین بود ، اوندموقع انقد تو حال و هوای قشنگی غرق شده بودم که فقط میشنیدم و میدیدم الان یک هفته هر شب قبل خواب دارم به همشون فکر میکنم، چقدر همه چیز دقیق و‌جذاب بود، جدای از اجرای قشنگتون تو نوشتن هم هنرمندید ، به همسرم گفتم اگر بگم اون متن معجزه بود دروغ نگفتم , اخه به شکل عجیبی این تاتر تو رابطه ی من و همسرم اثر گذاشت❤️ ما تا حالا چندتا مشاور رفتیم ولی اثری که حرفهای جابر روی من گذاشت واقعا معجزه بود ، همه ی صحنه ها خاص چیده شده بود
خواهشا زودتر اجرا کنید
خدا حامیتون باشه