خوشنویسی وتذهیب
ارسالی یکی از مخاطبین عزیز🌺

#جابر :
تاوقتی اقام لبخند می زنه من دلم باهیچی نمیلرزه

 

براش

 

محبوب:
سلام عزیز.
من امروز موفق شدم این تئاتر زیبا رو ببینم
واقعا عالی بود و لذت بردم
جابر من رو عاشق چادرم کرد و رفـــــت
امشب بایه غرور خاصی چادرم رو سر کردم و بیرون رفتم
چه خون ها که برای این چادر ریخته شده و ما حواسمون نیست و قدرش رو نمیدونیم

دلم برای رهبر مظلومم هم  پیش از پیش سوخت ...
کاش مثل جابر میتوانستم کاری کنم برای کشورم برای رهبرم ...

تبلیغ اکران بعدی رو لطفا بزارید داخل کانال تا دوباره بیایم و ببینم
دلم برای جابر تنگ شده به همین زودی

ازهمه ی عوامل صحنه و پشت صحنه و....کمال تشکر و قدردانی را دارم
خدا توفیقات شما را روز افزون کند.

 

براش

 


فاطمه زهرا:
من تا به حال تائاتر نرفته بودم و خیلی دوست داشتم برای یک بارم که شده تجربه کنم اول فکر میکردم که تائاتر برای خوش گذرانی است بعد از اینکه آمدم و تائاترجابر را دیدم متوجه شدم که فقط برای خوش گذرانی نیست من نقش جابر را خیلی دوست داشتم اول تائاتر خیلی خنددار بود و فکر میکردم که همینطور تمام میشود ولی جابر مظلومانه و بی رحمانه به شهادت رسید  من هم مانند جابر عاشق چادرم هستم وقتی دیدم که جابر و امثالی مانند آن برای چادر خون میدهند عاشقانه چادر را برسرم میکنم امیدوارم من هم بتوانم تا اخرین قطره ی خونم از چادرم محافظت کنم و خیلی خیلی دوست دارم عاشقانه راه جابرروامثالی مانند اوراادامه دهم


جابرم روحت شاد ویادت گرامی❤️❤️

ولی خیلی دوست دارم بدانم نقش جابر را چه کسی اجرا کرده بودند

از طرف من به بچه ها خسته نباشید بگویید

اگر باز هم برنامه داشتید به ما اطلاع دهید 🙌

 

براش

 

سلام به خانم فاطمی و گروه زحمت کش تئاترشون...
خیلی خوشحالم که شهرمون قم همچین آدمای  پویا و پیرو خط ولایتی داره ممنون از نمایش زیباتون نفس های آقا جابر حتما تو این مجلس هست که اینقدر گیرا کردتش فقط ی درخواستی داشتم ازتون حالا که مام عاشق این راه شدیم و خواستار اینکه بیایم تو خط ولایت و کمک به آقا،ظهور امام زمان و مملکتمون تو این شرایط سخت اینجا تو این کانال که در دسترس همه هست بگید باید چیکارکنیم چ کارایی از دستمون برمیاد تا مام از قافله عقب نمونیم وقتی دشمنا شبانه روز حتی بی خوابی میکشن برا نابودی مملکت و اسلاممون
ممنونم ازتون

 

براش

 

باسلام و احترام

صبح تون پربرکت

از برنامه جابر بسیار ممنونم

از سه شنبه ک دیدم بشدت ذهنم درگیر شده

بعنوان یک مشاور
خیلی سعی کردم منطقی مواجه بشم احساساتی اقدام نکنم

ولی همه ی عقل و منطق و احساسات و عواطف م درگیر شده

الان فقط دوست دارم همه دانشجوها و معلمان و همکارانم جابر را ببینند

نمیتوانم براشون توضیح بدم چی دیدم  فقط  تشویق شون کردم خودتون برید  ببنید

بعضی صحنه ها و حرفا دیدنی است نه تعریف کردنی

 

براش

 


سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت عوامل تئاتر جابر که هر بار نسبت به دفعات قبل عمیق تر و جذاب تر میشه. جابر به من یه سبک زندگی رو نشون داد و خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده، بعضی دیالوگ هاش رو باید بارها گوش داد و درموردشون فکر کرد. امیدوارم کارهای خیلی بیشتری ازتون ببینیم.
انشاالله خداوند توفیقاتتون رو بیشتر کنه.
صالحه